Pages

2012. május 10., csütörtök

Nicki Minaj a Pepsi új arca

Első globális kampányát indítja a Pepsi, amelynek célja, hogy a szórakoztatóiparhoz kapcsolja a márkát.

A Pepsi új kampányához Nicki Minaj adta az arcát, az új szlogen a Now in a Moment, írja a Campaign. A filmet Buenos Airesben forgatták, és a rapper előző albumának Moment for Life című dalának remixét hallhatjuk benne. A videóban egy megfagyott pillanatban, több helyszínen mászkálnak a főszereplők, míg végül beesnek egy Nicki Minaj-koncertre. Ez a Pepsi első globális kampánya, célja – mint már korábbi kampányainak is –, hogy összefűzze a márkát a szórakoztatóiparral.

A kampány a hónap elején egy interaktív digitális platformmal, a Pepsi Pulse-zal indult el. A későbbiekben piacra fognak dobni egy limitált kiadású csomagolást Michael Jackson arcképével, ami több mint húsz országban lesz kapható. A továbbiakban lesz még különleges megjelenésű doboz, palack, valamint élő bulik és új kisfilm, melyek középpontjában Katy Perry lesz a Part Of Me című dalával, 3D-ben. (forrás: kreatív.hu)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése