2015. március 10., kedd

InFusion Trio koncert Soroksáron

Az NKA Cseh Tamás programjának egyik nyertese, az InFusion Trio 2015-ben garantáltan sokat hallat magáról. Ennek egyik első bizonyítéka a soroksári Táncsics Mihály Művelődési Házban tartandó koncertjük, amely a csapat egyik tagja számára különösen fontos állomás lesz.

„Mivel én tősgyökeres soroksári vagyok, fontosnak tartottam, hogy ’itthon’ is fellépjen a zenekar.” – meséli Weisz Nándor, a zenekar dobos-énekese. – „Szerettem volna, ha a soroksáriak is megismerik azt a különleges hangzásvilágot, amit az InFusion trió képvisel. Sok barátom és ismerősöm kérdezte, hogy mikor játszunk már végre itt a közelben is. Eljött hát az idő. A Táncsics Mihály Művelődési Ház felkért minket, hogy március 21-én este lépjünk fel náluk. Mivel tanítok is az itteni Galambos János Zeneiskolában, remélem sok kis zenészpalánta is eljön majd koncertünkre, és így nagy kedvet kapnak majd a gyakorláshoz (nevet)!”

A koncertre már felkészülten érkezhetnek a zenekar rajongói és barátai, hiszen a napokban megjelenik első, Loop Me Up című lemezük, a Cseh Tamás program támogatásával.

„Az este folyamán elhangoznak az első nagylemez dalai, köztük saját szerzemények, népdal-feldolgozások. Viszont a jól ismert rádiós slágerek ’átinfusionált’ verziói sem maradnak ki a műsorból! – mondja Nándi.

A soroksári esemény amolyan bemelegítő koncertje is lesz a nagy lemezbemutató bulinak, hamarosan ugyanis bejárják az egész országot, hogy magukhoz loopolják a közönséget!

Szeretettel várnak tehát minden soroksári és nem soroksári érdeklődőt március 21-én a Táncsicsban!

InFusion Trio koncert

Táncsics Mihály Művelődési Ház, Soroksár

2015. március 21. 19 óra

Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/659035474206598/?fref=ts


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése