2014. július 17., csütörtök

SpongyaBob várja a gyerekeket a gellérthegyi játszótéren

Padot festett Iszak Eszti, Marenec Fruzsi és Nagy Adri

Hírességek segédkeztek egy új, közösségi játszótér megnyitásában. Iszak Eszti, Marenec Fruzsi és Nagy Adri is eddig nem ismert, új oldalukat mutatták meg a gellérthegyi játszótér átadásán: színeztek és festettek. A lányok a Nickelodeon kultikus figuráit, a mindig jókedvű SpongyaBob Kockanadrágot és a szeretnivaló Kung Fu Pandát varázsolták a padokra.

„Minden szombaton és vasárnap állandó programom, hogy mesét nézek, teljesen kikapcsol és feltölt. Két kedvencem a Tini Nindzsa Teknőcök és a Kung Fu Panda sorozat. Kiskoromban ráadásul mindig teknőcöset játszottam, mert az utcánkban csak fiúk laktak és ez volt a menő. Sok mindenben motivált négy teknőc története: tőlük tanultam meg, hogy kitartással, türelemmel kell a kitűzött céljainkhoz hozzáállni és így biztosan sikerrel járunk.”– mondta Marenec Fruzsi, a SportKlub műsorvezetője, aki akkor sem szeppent meg, amikor ecsetet kellett vennie a kezébe. „A két öcsémmel szoktam rajzolgatni, de bevallom, leginkább színezni szeretek” – tette hozzá a fiatal műsorvezető, aki elárulta, bármikor elő tudja hozni gyermeki énjét.

A csinos lányok önfeledten próbálták ki az új játszóteret. „Különösen jól éreztem magam, mert a SpongyaBob sorozat az egyik legnagyobb kedvencem, Patrikért pedig kifejezetten odavagyok. – vallotta be Nagy Adri, aki szintén sokat néz meséket. „Nagyon jó volt a hangulat, sokat nevettünk, jól éreztem magam. Gyerekként biztosan valami zenéset is rajzoltam volna a padra, ha erre kérnek, például akkori nagy kedvenceimet, a Spice Girlst.”A vadonatúj játszótér várja a legkisebbeket, akik amellett, hogy a betondzsungeltől kicsit elvonulva szórakozhatnak, még SpongyaBob Kockanadrággal, Kung Fu Pandával és a Korra legendájának hősnőjével is találkozhatnak, akik a Nickelodeon színes padjáról mosolyognak a kilátogatókra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése