2011. október 26., szerda

Mádai Vivien: Hirtelen felindulásból házasodtam!

A Reggeli műsorvezetője láthatóan kivirult, aminek legfőbb oka az, hogy már mint újdonsült feleség nyilatkozhatott a Tabu Tv riporterének, többek között megújult külsejéről is.

„Az a vicces, hogy én mindig ilyen alkat voltam. Sokan azt hiszik, hogy én a kis dundi lányból fogytam le ide, de én tényleg mindig ilyen alkat voltam. Sajnos elég szerencsétlen módon meghíztam pont a műsorra, de utána szépen lassan összeszedtem magam és visszafogytam, tehát eredetileg is ilyen vagyok, úgyhogy sikerült visszanyernem eredeti alakomat, és hát a műsor alatt megismerkedtem a párommal, aki azóta már a férjem. Igazából ez egy hirtelen felindulásból elkövetett házasság volt. Hét hónap után házasodtunk össze, de azt gondoljuk mindketten, hogy ez tényleg egy jó döntés volt.” – árulta el Vivien, aki borzasztó szerencsésnek érzi magát, amiért olyan türelmes társat talált, mint a férje.

„Velem nagyon nehéz. Pont azon gondolkozom, hogy most rengeteget dolgozom, mert szerkesztek is a Való Világban és mellette ugye most a Reggelit vezetem, úgyhogy tényleg csak aludni járok haza. A párom azonban nagyon-nagyon toleráns és szerintem nem találnék még egy ilyen pasit, aki elviselné azt, hogy ideges vagyok, hogy nem lehet hozzám szólni, hogy feszült vagyok, és sokat dolgozom, így mindig az én beosztásomhoz kell igazodni.” – mesélte a műsorvezető, aki beszámolt arról is, hogy párjával nem éppen szokványos módon kötötték össze életüket.

„Miamiban nyaraltunk, azt tudni kell, és már gondolkodtunk rajta itt Magyarországon, hogy milyen vicces lenne Amerikában házasodni, de ekkor még csak nagyon elméleti síkon mozgott a dolog. Mikor azonban kimentünk, Bence szerdán megkérte a kezem és csütörtökön pedig gyorsan elintéztük és összeházasodtunk.” – mondja mosolyogva Vivien, akinek végül a családja sem haragudott a gyors esküvőért. „A családom kezdetben nem volt boldog, de a mi boldogságunknak természetesen nagyon örültek, és annak is, hogy így egymásra találtunk. Annyit megígértünk nekik, hogy ha hazajövünk, akkor tartunk egy kis összejövetelt.” – nyilatkozta a műsorvezető a tabu Tv kamerájának.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése