2014. október 16., csütörtök

Én is tükörbe nézek – új műsor a TV2-n

Október 11-én Én is tükörbe nézek címmel új műsor indult a TV2-n. A szombat délben jelentkező átalakító divatműsor házigazdái, Holdampf Linda és Varró András segít a műsorban szereplő hölgyeknek, hogy igazi önmagukat lássák a tükörben.

Szombatonként új elemmel bővül a TV2 tematikus műsorkínálata. Az „Én Is Tükörbe Nézek” a nagy sikerű „Én Is...” makeover sorozat legújabb zászlóshajója, amelyben két stylist, Holdampf Linda és Varró András segít a műsor szereplőinek abban, hogy a valódi önmagukkal szembesüljenek. Nap, mint nap többször is látjuk a tükörképünket... De vajon ugyanazt látjuk, amit a többiek? Hogy mit szeretne eltitkolni a főszereplő és melyek az igazi problémái? Hogy mivel szembesítené szívesen a környezete? Milyen lenne az a stílus, ami valóban jól állna neki? Erre keresi a választ a két stylist, a mély beszélgetések, a rokonok, barátok, hozzátartozók és egy trükkös tükör segítségével. A tükör ugyanis egyik oldaláról átlátható, így a főszereplő önvallomását nem csak a tükörképe figyeli, hanem azok is, akik a tükör mögött vannak.Az „Én Is Tükörbe Nézek” segít abban, hogy a főszereplők őszintén beszéljenek önmagukról, bátran szembe nézzenek problémáikkal, és féltve őrzött titkaikkal. Ennek eredménye lesz az őszinte megújulásuk.

„Én Is Tükörbe Nézek” – egy műsor, ami segít vállalni azt, aki igazán vagy. – szombatonként 12 órától a TV2-n

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése