2015. február 9., hétfő

Új dalok a PASO évindító koncertjén

Idei első fővárosi koncertjét adja a Pannonia Allstars Ska Orchestra február 21-én a Barba Negra Music Clubban. KRSáék előtt a Bohemian Betyars, utánuk a Deadly Hunta angol énekessel felálló Budapest Riddim Band veszi birtokba a színpadot. A ska alakulat két új dalt is előad az évindító bulin.

A PASO-nak már az év eleje is mozgalmasra sikerült, ugyanis DENIZ-zel közös, Az én utam című dalukra leforgattak egy videóklipet, és a napokban nyilvánosságra is hozták. A zenekar most hétvégén turnéra indul, 13-án Veszprémben, 14-én Pécsen lépnek fel. A mostani koncertsorozatuk kiemelt állomása február 21-én lesz Budapesten, a Barba Negra Music Clubban, ahol a Bohemian Betyars és a Budapest Riddim Band is fellép. Utóbbi együttes Deadly Hunta angol énekest, valamint az Irie Maffia-ból és a Bless-ből ismert Mc Kemon-t kíséri. KRSáék ezen az estén két új dalt is előadnak: a Raindrops-ot, ami egy népdal reggae átirata illetve egy saját számot, ami az Üres szoba munkacímet viseli, és a PASO régi énekesével, Rieger Jánossal hangzik el. A Barba Negrában azok is örülhetnek, akik lemaradtak az Illés aréna turnéjáról, mert az ott elhangzott PASO-féle Illés-átiratokból is ad majd ízelítőt a zenekar. A belépő jelenleg 1600 forint, az elővételes árú jegyek elfogyása után illetve helyszínen 1900 forintért lehet megvásárolni.

A PASO február végén folytatja legújabb albumának felvételeit. Négy dal kerül rögzítésre a SuperSize stúdióban, ebből kettő az, ami debütál a pesti koncerten február 21-én, a másik kettőt, a Billie Boyo című ska-westernt és a Részeg című, Rieger Jánossal íródott dalt már hallhatta a közönség korábban is.

Pannonia Allstars Ska Orchestra feat. DENIZ: Az én utam
https://www.youtube.com/watch?v=mZmgP5ROkI4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése