2011. szeptember 9., péntek

Jason Derulo: Future History

BURBANK, CA - A többszörös platinalemezes énekes-szerző Jason Derulo legújabb albuma, a Future History a Beluga Heights/Warner Bros. Records égisze alatt jelenik meg szeptember 27-én.

A Future History-n az ultra-szexi urban dance track-ektől egészen a popos szerelmes dalokig minden megtalálható, ebben hasonlít elődjéhez, Jason saját megáról elnevezett debütáló albumához. A produceri feladatokat a The Fliptones csapata látta el, valamint olyan slágergyárosok, mint J.R. Rotem, Frank E, The Dream, és Eman.

"Ezen a lemezen csak saját magam akartam lenni" - magyarázza Derulo, aki a Future History összes dalát maga írta, helyenként olyan társszerzőkkel, mint pl. Kara Dioguardi, The Dream, vagy Claude Kelly. Új dalain remekül hallatszik, hogy Derulo személyisége milyen fejlődésen ment át az előző lemez óta. " Akkor 19 voltam, most 21 vagyok, és mondhatom, megtaláltam önmagam." - mondja. - "Szóval, egy teljesen új embert hallhattok a lemezen."

A Future History-n megtalálható a két aktuális sláger, a "Don't Wanna Go Home" és az "It Girl" is, ez utóbbinak a videójában a Pletykafészek-ből (Gossip Girl) ismert színésznő, Tika Sumpter szerepel. Jason saját youtube-csatornája szerepel a 100 legnézettebb csatorna között, több mint 395 milliós nézettséggel.


Íme az "It Girl" videója:http://www.youtube.com/watch?v=4oGUHRXT-wA
Ez pedig a "Don't Wanna Go Home"http://www.youtube.com/watch?v=2CGF_Z3yZAo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése