2013. augusztus 15., csütörtök

Találkozás Ke$hával

Sziasztok!
Kaptam egy beszámolót a bécsi Ke$ha koncertről. Karácsony Dávid és barátai személyesen is találkoztak az énekesnővel, ami persze hatalmas élmény volt számukra! 



Nem hiszem el! Kimentem Bécsbe Ke$ha koncertjére, az első sorból élveztem a koncertet, ráadásul valóra vált az álmom és találkoztam vele személyesen is!!!

Kiértünk Bécsbe hajnalban, kb. negyed 6-ra, aztán az 1. dolgunk az volt, hogy felmérjük a terepet... Vártunk, vártunk a bejáratnál. Nem bírtam várni, nem bírtam ülni, tudtam, hogy ott van a gitáros, akkor Ke$háék is a közelben lesznek, ezért elmentem vissza a buszhoz A biztonságiak elmondták, hogy ez Ke$ha busza, de maradjunk csöndben, mert bent alszik. LESOKKOLTAM! NEM TUDTAM MIT MONDANI! OTT VOLT EGY NAGY KŐ, LE KELLETT, HOGY ÜLJEK!!! Hihetetlen volt!!! HIHETETLEN!!! Ott ültünk, vártunk.
Nálam szerencsére volt telefon, fényképező. Szóltam Gellértnek, hogy valaki siessen vissza a helyünkre a dedikálni valóért, a többi fényképezőért. Ez szerencsére meg is történt. Amikor már mindenki ott volt, láttuk, hogy a buszok között valaki mászkál, rázza a kócos, rövid haját, majd megláttuk, hogy Pebe (Ke$ha anyukája) az. Meglátott minket, elmosolyodott, és odajött hozzánk. Megölelt egyesével mindenkit, mindenkinek adott puszit, majd beszélgetni kezdtünk. Elmesélte megint a dolgokat, hogy van magyar rokonuk, Szentesről származnak, stb... Ke$hának készítettünk egy ajándékot, ami annyit takart: Egy füzet, szépen megszerkesztve, és tele rajongói üzenetekkel, képekkel, magyar ételekkel- helyekkel. Na, mi ezt a füzetet megmutattuk Ke$ha anyukájának, és mutogatta, hogy melyik ételeket csinálták nekik, természetesen megint elhangzott az a szó, hogy "Csikönpaprikás" és nem sokkal később a "VvvvvvvRétes". Nagyon örült nekünk, de sajnos be kellett mennie, zuhanyozni, készülni.
Egy 20 perccel később azt látjuk, hogy az épületből kijött, de ugyanúgy, ahogy bement. Nem készülődött, helyette odajött hozzánk beszélgetni, ölelgetni minket, röhögcsélni és nagyon jól esett neki, hogy magyarok is vannak ott. Megkérdeztük, hogy Ke$ha tényleg bent alszik? Azt mondta, hogy igen, de nem keltheti fel, mert az egy hatalmas hiba lenne, szóval mondta, hogy várjunk, ahogy felkelt szólni fog neki, hogy itt vagyunk, várunk rá, és egyből kifog jönni. Beszélgetünk, beszélgetünk és egyszer csak odaadta Pebe anyukája a kezünkbe a telefonját, hogy írjuk bele nevünket, Twitter nevünket és megkeres minket!! Meghaltam! KE$HA ANYUKÁJÁNAK A TELEFONJÁT FOGTAM A KEZEMBEN! BELEÍRTAM A NEVEM, HOGY MEGKERESSEN!!!!!!! Odaadtuk neki a telefont, majd elment, aztán vártunk tovább! Telt az idő, telt, majd kijött Ke$ha gitárosa a buszból, aki útbaigazítást kért, mert nem tudta, hogy melyik épületbe kell mennie, ezért elmondtuk neki, hogy melyik épület és merre, megköszönte és elment. Később kijött Ke$ha unokatestvére, Kalan is a buszból. Köszöntünk neki, de nem érdekelte, ment tovább, nem nézett ránk, nem integetett, nem köszönt...

Később Pebe, Kalan és Louie is átjöttek az épületből a buszba. Akkor már véglegesen nagy volt az izzadás, az izgatottság, a remegés, minden. Nyitódott az ajtó, mindenki nagyon örült, majd megláttuk, hogy "csak" Louie az, aki jött szólni, hogy nyugodjunk meg, és nem sokára jön Ke$ha, majd elmondta ugyanazt, amit a biztonsági. Visszament a buszba. Teltek ismét a percek, mindenki nagyon izgult. Nyitódott ismét az ajtó, megint nagy boldogság, majd megláttuk, hogy Kalan az, hát egy pillanatnyi csalódás, de még nem volt vége! Jött Louie, majd a biztonsági, és végül Ke$ha! MEGHALTAM!!!!!!!!!!!! MINDENKI MEGHALT!!!!!!!!!! VISÍTOTT MINDENKI! ÖRÜLTÜNK! REMEGTÜNK! Majd odajött hozzánk és átölelt mindenkit. Először Fruzsit ölelte meg, majd engem. Hihetetlen volt! ÁTÖLELTEM! MEGPUSZILTA AZ ARCOM! Elkezdte kérdezgetni, hogy ki szeretne vele közös képet? Mindenki nagyon visított, hogy ÉÉÉN! ÉN! ÉÉÉN! (természetesen angolul;) Beszélgettünk vele, elmondtuk neki is, hogy magyarok vagyunk, átadtuk neki az ajándékokat, amit a magyar rajongóktól hoztunk, és nagyon megköszönte. Nagyon tetszett neki a kis füzet, amit a többi rajongóval együtt összedobtunk. Csinálta tovább a képeket, beszélgetett velünk, aztán elkezdett dedikálni. Mondta, hogy nagyon szeret minket, hogy örül annak, hogy magyarok is itt vannak, mert imádja őket, aztán Pebe is dicsekedett, hogy igen, már beszéltem velük, már tudott mindent Pebe és ott bíztatta Ke$hát, akinek annyira jól estek a dolgok, hogy nem tudott mit mondani, csak átölelt minket. Majd senki sem beszélt csak örült, stb.. Én meg odaszóltam neki, hogy "Szeretlek!" aztán mondta, hogy "Oooohh, I love you too!" majd megölelt, és beszélgettem vele, hogy mi vagyunk a hivatalos Ke$ha Hungary szerkesztők, mi írtunk neked, és utaztunk, stb... Amire csak annyit reagált, hogy "Really? My amazing fans!". Volt 3 magyar zászlónk, az egyiket dedikálta is, majd megfogta és elkezdte lóbálni a kezében (erről videó is lesz hamarosan, mert felvettük). Sajnos közben a biztonsági nagyon vitte már Ke$hát, akihez odamentem, megcsapkodtam a vállát, hogy "THANK YOU MAN!". Ismét elmosolyodott és mondta, hogy "Welcome!". Ke$ha megkérdezte, hogy ugye ott leszünk az esti koncertjén és mindenki visítva mondta, hogy igen, az 1. sorban!!!! Majd elköszönt mindenkitől, és elindultak befele az épületbe!

Hát ennyi lett volna az én történetem Ke$hával kapcsolatban. A mai napig elég nehéz felfognom, hogy ott álltam mellette, átöleltük és megpusziltuk egymást, beszélgettünk. Életem leggyönyörűbb élménye volt, most is az és az is marad!!! :)






1 megjegyzés: