2013. augusztus 26., hétfő

Tengerparti Bulit tartott Puskás Peti és Kováts Vera


Különleges, divatbemutatóval egybekötött vetítésen mutatták be a Disney Csatorna új, saját készítésű filmjét, a Tengerparti Tini Mozi

Pálmafák, homokos tengerpart, szikrázó napsütés, óriási hullámok, szörfözés és önfeledt vakáció. Kováts Vera és Puskás Peti ezt a hamisítatlan tengerparti buli hangulatot varázsolta a Városligeti Tó partjára egy kis retro érzéssel megfűszerezve: a Tengerparti Tini Mozi partiján azt is megmutatták, milyen is a hatvanas évek vérpezsdítő ritmusa.

A Disney Csatorna új, saját készítésű filmje, a Tengerparti Tini Mozi exkluzív premier előtti vetítésére igazi rock&roll bulival készült Kováts Vera és Puskás Peti. A zenés-táncos mozi hangulata magával ragadta mindkét énekest, így nem volt kérdés, hogy előadják a kedvenc betétdalukat. A duett azonban csak a kezdet volt, hiszen a közös fellépés egy divatbemutatóval folytatódott, amelyen Peti és Vera laza szörfös és dögös motoros ruhákban vonultak kifutóra.

Megmondom őszintén nagyon izgultam a show előtt, mert még sosem próbáltam ki magam műsorvezetőként, úgyhogy ez egy hatalmas kihívás volt számomra. Nagyon izgalmas volt, bár először nem tudtam, hogy mit csináljak, hova nézzek, mit mondjak, de hamar belejöttem, és egyre jobban élveztem. Ráadásul Peti nagyon sokat segített, és ha elakadtam egyből kihúzott a pácból!”- mesélte Vera a divatbemutató után.

„Nagyon jól éreztem magam ezen a hamisítatlan 60-as évekbeli bulin, hiszen közel áll hozzám ennek a korszaknak a stílusa, hangulata és az öröm, ami árad belőle. Verával már játszottunk együtt egy darabban, amiben egy szerelmespárt alakítottunk, most pedig két barátként álltunk a közönsége elé. Édes volt Vera, amikor hozzám jött tanácsot kérni, hogyan is oldja meg ezt a szituációt, hogy most nem csak énekelnie kell, hanem műsort is vezetni”- árulta el Puskás Peti, aki Verához hasonlóan, tehetségét nem csak énekesként, hanem modellként is megmutatta laza szörfös és vad rocker szerkókban is.

A divatbemutatót követően Vera és Peti a Tengerparti Tini Mozi premier előtti vetítésére invitálták a vendégeket, akik már izgatottan várták, és hatalmas tapssal fogadták a Disney Csatorna új filmjét.

„Én nagyon szeretem a Disney filmeket, és úgy gondolom, hogy jó hatással vannak a gyerekre. Ebben a filmben is az tetszett a legjobban, hogy a barátságra és az önmegvalósításra ösztönzi a kicsiket. Ezt saját unokahúgom példáján látom a legjobban, aki szintén nagy Disney Csatorna rajongó, és az ehhez hasonló zenés-táncos filmek hatására otthon gyakran énekel és táncol, sőt barátaival közösen jeleneteket is előadnak egy-egy filmből”- mesélte Peti a vetítés után.

„Nagyon élveztem a filmet és hihetetlenül tetszett! Én már a High School Musicalért is rajongtam, a kedvencem pedig a Grease. A Tengerparti Tini Mozit leginkább ezekhez tudnám hasonlítani. A ruhák, a filmzene és a film egész hangulata remek, ráadásul imádtam a motorosok és szörfösök közötti viszályt, ami izgalmas történet egyik alapja”
- lelkesedett Kováts Vera, aki előadása után kishúgával és barátjával együtt nézte meg a film premier előtti vetítését.

Magyarországon a Tengerparti Tini Mozi szeptember 14-én, 11.00 órakor debütál a Disney Csatornán!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése