2013. június 20., csütörtök

Lakatos Márk lánykérésre készül

Újabb műsor, Az én is menyasszony vagyok házigazdájaként látható a TV2 képernyőjén június 19-től Lakatos Márk. A népszerű stylist-műsorvezető ezúttal jegyespárokat készít fel a tökéletes lánykérésre.

Az Én is szép vagyok és az Én is karcsú vagyok sikere után Lakatos Márk újabb feladatra vállalkozik. A műsorvezető célja, hogy felrázza az évek óta unalmas párkapcsolatban élő lányokat, megtanítsa újra udvarolni a férfiakat, ezzel előkészítve egy látványos, igazán romantikus lánykérést.

Az Én is Menyasszony vagyok című műsorban a nézők 12 pár viszonyának átalakulását kísérhetik figyelemmel. Az arák és vőlegényjelöltek külsőleg is változhatnak különböző szépészeti beavatkozások, kezelések segítségével, nőiesebbek és férfiasabbak lehetnek, kiválaszthatják az álom-menyasszonyi ruhát, különleges randevúkon vesznek majd részt, hogy új lendületet kapjon a már unalomba fordult kapcsolatuk. Lakatos Márk és a műsor stábja végigkíséri a párosok útját az első lelkizős, közös beszélgetéstől egészen a lánykérésig.

Én is menyasszony vagyok – június 19-től a TV2 képernyőjén!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése