2013. szeptember 19., csütörtök

Férje után Sarka Kata is dalra fakadt

Először énekelt nyilvánosság előtt Hajdú Péter felesége

A VIVA celebszívató show-műsorában senkit sem kímélnek, még Sarka Katát sem. Egerek, gusztustalan csótányok, karaoke, egy kígyó és két kancsó tej gondoskodott arról, hogy mindenkinek legyen félnivalója a Menny a Pokolba’ forgatásán. De kiderült az is, hogy nem kell annyira aggódni a játékosokért.

Sarka Kata a műsorban ország-világ előtt bizonyította, hogy van bátorsága nyilvánosság előtt énekelni, még akkor is, ha saját bevallása szerint nem túl jó a hangja. Ezzel együtt azonban nemcsak hogy elénekelte Varga Viktor Lehet zöld az ég és kék a fű című számát, de mindeközben korongokat halászott ki egy rovarokkal teli terráriumból, sok-sok pontot szerezve ezzel a csapatának.

Habár a műsor előtt Kata egyáltalán nem izgult, mert nagyjából felkészült arra, hogy milyen feladatokkal kell szembenéznie a műsorban, azért az éneklés nem volt egyszerű. Bevallása szerint ez utóbbi volt a nehezebb feladat, az undorító rovarokra már nem is figyelt.

„Jól éreztem magam a forgatáson, nagyon jó volt a hangulat, bármikor szívesen mennék újra. Itt énekeltem életemben először közönség előtt, bevallom, ez mindennél nehezebb feladatnak bizonyult. Biztos vagyok benne, hogy most fakadtam dalra nagyobb nyilvánosság előtt utoljára.”– mesélte nevetve Kata. „A bogarakra már szinte nem is figyeltem, annyira koncentráltam, hogy jól menjen az éneklés.” – tette hozzá Hajdú Péter felesége, akinek egyébként ezzel együtt nincsenek kellemetlen emlékei a forgatásról.

Menny a Pokolba’ – hétfőtől csütörtökig 16:00-tól a VIVA Tv műsorán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése