2012. július 16., hétfő

HIEN és HADDAWAY a szerelemről, avagy What Is LOVE


Hien a hétvégén - tőle cseppet sem meglepő módon - vagány rockkerként lépett színpadra Orfűn egy motoros találkozón. A fellépés apropója, hogy a fesztivál sztárvendége, HADDAWAY őt választotta énekesnőként a What Is Love című dalának előadásához, amit Bársony Bálint és Némo vezette Star Jam zenekar kísért élőben, a Bikers Open Air Fesztivál nagyszínpadán.


Haddaway a szervezők és a Star JAM zenekar meghívására érkezett hazánkba, a motoros fesztiválnak megfelelően természeresen motorral. A holland-trinidadi vegyes házasságból származó énekes 93-ban What Is Love című dalával tett szert világhírnévre. Haddaway azóta is folyamatosan koncertezik számos országban, szabadidejében pedig szívesen válogat kedvenc kétkerekű járgányai között, amiből jópár tucat parkol garázsában. Zenei producerként számos világszátrral dolgozott és dolgozik együtt a mai napig, de a fiatal generációt is abszolút nyitott füllel figyeli. A zenélés mellett ingatlanos vállalkozásba is kezdett a 90-es évek végétől az énekes.
Haddaway Hienről, a neki kiküldött anyagok és felvételek alapján csak ennyit mondott: "Wow! Kicsi, törékeny test és mégis mekkora hang. Akárcsak Christina Aguilera. "

A nagy találkozásról, a közös koncertről és Haddawayről Hien is nagyon elismerően nyilatkozott: "Nagyon izgatott voltam, hogy milyen ember és milyen zenész lehet Haddaway, hiszen én róla csak a What is love című dal miatt hallottam. 3 vagy 4 éves lehettem, amikor a TV előtt ugrálva az akkori sztárok dalait énekeltem és erre a dalra tisztán emlékszem kiskoromból. Amikor bemuttatak bennünket egymásnak, azonnal kiderült, hogy teljesen jófej és közvetlen. Tiszta bolond, persze jó értelemben, folyamatosan poénkodott. Először azon csodálkozott, hogy mekkora termetem, majd aztán a zenéről beszélgettünk. Mivel most én is saját magam írom a dalaimat, kíváncsi voltam mi a titka annak, hogy egy zenéből világsláger legyen. Szerinte is nagyon fontos egy dal története és az, hogy mit akarunk ebből elmesélni. Ezekről beszélgettünk, majd a koncerten az eredetileg tervezett egy szám helyett négy dalt is közösen énekeltünk a zenekarral. Szerintem neki is megtetszett, ahogy együtt énekeltünk. A búcsúnál követelte, hogy mindenképpen küldjem el a dalaimat neki, még akkor is ha nem teljesen készültem el velük. Kíváncsi vagyok mi lesz a véleménye."

A három napos motoros fesztivál záró eseménye volt a Star JAM koncertje vendégekkel, ahol Haddaway és Hien mellett az Anna & the Barbies zenekar énekes frontembere Pásztor Anna is fellépett. A hétvégi hideg időjárás ellenére az eredetileg egy órásra tervezett koncert kétszer hosszabbra sikeredett. Haddaway folyamatosan újabb slágerekkel rukkolt elő a színpadon, mert nagyon élvezte Bársony Bálintékkal és az énekes lányokkal a közös koncertet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése