2013. január 16., szerda

Új jövevény érkezik a Disney Csatorna hóbortos családjába

Január 12-én, szombaton két epizóddal debütál a Sok sikert, Charlie! harmadik évada

2012. január 11., Budapest - Új jövevény érkezik a Duncan családba, és borítja fel Charlie-ék eddig sem egyszerű életét. Az új családtag érkezése miatt nem várt változásokkal találja szembe magát a hóbortos família, amely életét a sorozat legújabb évadában továbbra is nyomon követhetik a Disney Csatorna nézői. A Sok sikert, Charlie! harmadik évada január 12-én, szombaton 09:30-kor, két premier epizóddal debütál.

Ismét feje tetejére áll a Duncan család világa, pedig a tinédzserkorban lévő testvérek éppen hogy csak hozzászoktak a Charlie baba miatti változásokhoz. A tinik sikerrel vetették bele magukat a babázásba, megismerkedtek a tápszerek, a büfiztetés és a bébiszitterkedéssel csínját-bínját.

Azonban hiába nő a kis Charlie napról napra nagyobbra, mégsem inthetnek búcsút a bébi világnak, hiszen szüleik bejelentik, hogy jövevény érkezik, és most, hogy a Duncan család újabb tagja készülődik a világra, rengeteg feladat szakad a szülők, és a testvérek nyakába. De, ahogy az már Duncanéknél lenni szokott, semmi sem a tervek szerint alakul.

„Amikor megtudtam, hogy egy pici baba érkezik hozzánk a harmadik évaddal, először rettenetesen megrémültem” – vallotta be Bridgit Mendler, a sorozat Teddy-je, aki videónaplóban ad tanácsokat kishúgának, hogyan is élje életét, amikor ő már kirepült a családi fészekből.
„Szuper, ugyanakkor stresszes volt együtt dolgozni a legfiatalabb stábtaggal, hiszen még olyan picike. Nagyon féltem, amikor először a kezemben tartottam. Biztos voltam benne, hogy sírva fakad, de szerencsére nem így történt”- tette hozzá a színésznő.

A kistestvér születése előtt Amy mindenképpen szeretne nagyobb házba költözni, hogy ne egymás hegyén-hátán éljenek, Bob és a gyerekek azonban hallani sem akarnak az ötletről.

Lehet, hogy ez a baba már születése előtt kettészakítja a családot?

A Sok sikert, Charlie! harmadik évada január 12-én, szombaton, 09:30-kor debütál a Disney Csatornán. 
 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése