2013. január 25., péntek

Iszak Eszter az intenzív tanulásra esküszik

Lediplomázott a VIVA Televízió gyönyörű műsorvezetője

Jelest kapott diplomamunkájára Iszak Eszter, a VIVA Televízió műsorvezetője. A PR, marketing szakon végzett Eszti az utóbbi néhány hétben rendkívül intenzíven tanult, államvizsgája után pedig annyira elfáradt, hogy párjával közös ünnepi vacsoráját is másnapra halasztotta.

Hetekig tanult Iszak Eszter az államvizsgára reggel 9-től hajnali 2-ig, de az eredmény megérte a fáradtságot, hiszen végül ötöst kapott szakdolgozatára a VIVA Televízió műsorvezetője. Eszti a tanulási időszakra haza is költözött édesanyjához Dunaújvárosba, ahol a nyugodtabb környezet miatt könnyebben tudott a tananyagra és a diplomaírásra koncentrálni. A vége felé már csak három órákat alvó műsorvezető ráadásul utolsóként ment vizsgázni, így egész nap izgulhatott, hogy milyen tételt húz majd.

„Nagyon izgultam az államvizsga miatt, előtte hetekig csak tanultam. Szerencsére a VIVÁ-nál nagyon megértőek voltak és elintéztük úgy a forgatásokat, hogy legyen időm a tanulásra is. A vizsgán ráadásul utolsónak hívtak be, így a végére már majdnem rosszul lettem – mesélte Iszak Eszter. – A vizsga előtt úgy voltam vele, hogy akármi lesz is az eredmény, ünneplek a barátnőimmel és persze Ákossal, de végül a nap végére annyira rám tört a megelőző hetek fáradtsága, hogy amint hazaértem, elaludtam. Végül másnap ünnepeltünk, elmentünk vacsorázni egy étterembe”
– tette hozzá a műsorvezető.

A friss diplomás Eszti a jövőben a munkára és a karrierjére akar koncentrálni. Idén újra jelölték a Glamour Women of the Year legjobb műsorvezető díjára, és hamarosan indulnak a nagy sikerű Randikommandó című műsor vadonatúj részeinek forgatásai is. A VIVA műsorvezetője természetesen szeretne még tanulni, azonban elárulta, hogy nem mesterképzésre menne, hanem inkább a pszichológia szakot végezné el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése