2013. január 21., hétfő

Baricz Gergő: Stuck On You / Húz

Baricz Gergő sűrű évet tudhat maga mögött: fellépései mellett 2012-ben leforgatta első videoklipjét, egyórás koncertet adott a Petőfi Rádió “Akusztik” című műsorában, illetve az RTL 2 “Egy este...” sorozatában, extra fellépőként újra visszatért az X-Faktor színpadára, megjelent első, “Némán állni | Solemn Silence” című albuma kilenc saját dalával és két feldolgozással, év végén pedig benevezett “Stuck On You” című dalának kimondottan a “A Dal” válogatóhoz készült magyar verziójával az Eurovíziós Dalfesztiválra. A közel 250 pályázat közül a zsűri Gergő dalának is bizalmat szavazott, és a “Húz” bekerült a 30-as előválogatóba!

Gergő a dalról:
“Sokáig azt hittem, hogy reménytelenül szerelmes típus vagyok, hogy nincs szerencsém a lányokkal, és ez talán így is volt. Aztán jött az a rész, amikor lányok voltak, csak épp szerelem nem. Rá kellett döbbennem, hogy valami nem jó, valamit elkeseredetten próbálok erőltetni, valami valamikor elromlott, mert rossz úton járok.

Az jutott eszembe, hogy olyan vagyok, mint a pingvin: egy életre választ társa a szívem, egy lányhoz szegődtem, még ha hátat is fordít nekem néha. Neki írtam ezt a dalt angolul is, magyarul is.”


Húz dal online stream: http://www.youtube.com/watch?v=gaw-S_p_XaA

Stuck On You dal online stream: http://www.youtube.com/watch?v=T86wKLBq0as

Zeneszerző és szövegíró: Baricz Gergő
Kiadó: Sony Music Entertainment Magyarország Kft.
Publisher: Sony/ATV Music Publishing

A kislemez 2013. január 21-től elérhető az iTunes-on, a Deezeren és a további digitális zeneszolgáltatóknál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése