2012. április 16., hétfő

Eltitkolt kamaszlány Csillagkúton

Rónai Lili a Jóban Rosszban új fiatal szereplőjeként december óta forgat a stábbal

A sikersorozat Lovasi Mártijaként láthatják ezen túl a nézők a tizenhat éves Lilit. Gyerekkora óta balettozik, a Táncművészeti Főiskola tanulója, emellett a Színművészeti Egyetemre készül, valamint több színházi darabban is feltűnt már. Igazi kihívásként éli meg depresszív karakterének megformálását a magánéletben meglehetősen vidám személyiség.

Ismét újabb szereplővel bővül a Jóban Rosszban csapata. Rónai Lilit bátyjaival egyetemben gyerekkora óta a tánc és színház világa vonzotta. Földessy Margit Színjáték- és Drámastúdiója által került közel a színészethez 9 éves korában, bátyja inspirációjára. Balett iránti szeretete pedig a Táncművészeti Főiskola növendékévé avanzsálta, melyen belül most a néptánc felé kacsingat. A sorozatban Andrea eltitkolt lányaként tűnik majd fel, akit mindeddig nagymamája nevelt. A dacos kamaszlány jelleme és családi élete sajátjától meglehetősen távol álló, de éppen ez jelenti számára a kihívást.
„Kisgyerekként váltam a balett szerelmesévé, mely a Táncművészeti felé terelte életem. De egyre közelebb kerültem a színészethez bátyám hatására, aki akkoriban Földessy Margitnál tanult színjátszást. Elmentem, és nagyon megtetszett, így én is belevágtam. Több szerepet is osztottak rám, többek között az Operettszínház és a Nemzeti Színház színpadán is megfordultam, ennek alapján hívtak be a sorozat készítői egy castingra, amire alig akartam elmenni, de végül édesanyám meggyőzött. Nem is gondoltam, hogy sikerülhet, de nagyon örültem.” – mesél karrierjének alakulásáról Rónai Lili. – „Sokakat ismertem már a színi tanodás évekből, így nem volt idegen számomra a közeg, rendkívül kedvesen fogadtak, decembertől forgatok velük, így már egyre jobban kezdek belerázódni a szerepembe. Egyre jobban élvezem, hogy olyan lányt játszhatok, akivel a valóságban nem igazán barátkoznék.” – folytatja az Ullmann Mónika lányát alakító Lili.

A sorozatban édesapjától megóvva bízta Andrea nagymamája gondoskodására Mártit, aki a sanyarú évek alatt rengeteg indulatot halmozott fel édesanyja iránt. Kérdéses, hogy sikerül-e még valaha ideális anya-gyermek kapcsolatot kialakítaniuk. A magánéletben azonban szép, nagy családdal büszkélkedhet az ifjú színész-palánta.
„Két bátyám van, mindketten táncosok, jelenleg külföldi projektekben dolgoznak, a húgom pedig vív. Nagyon jó a viszonyunk, hiszen az ő példájukra indult el a jövőm is ezen az úton. Édesanyánkkal töltöttük a legtöbb időt, mivel apukánk külföldön dolgozik egy hajón, így keveset látom, de már hozzászoktam.” – mesél családjáról a sorozat Mártija.

Az, hogy vajon rendezni tudja-e viszonyát sorozatbeli édesanyjával, vagy hogyan illeszkedik be Csillagkút életébe, az hamarosan kiderül.

Jóban Rosszban minden hétköznap dupla epizódokkal 20.10-kor a TV2-n!

Mindig történik valami…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése