2012. április 23., hétfő

Falra mászott Tatár Csilla a sok munkától

A Mokka műsorvezetője ki sem lát a sok munkából, így egyetlen szabad napján úgy döntött hogy kipróbál valami teljesen új hobbit. "Alapvetően nem szeretem a veszélyes sportokat, de most a Fellélegezhetünk.hu kampány miatt is úgy döntöttem hogy túllépek a saját félelmeimen és megmutatom hogy én mitől tudok fellélegezni."
Csilla elsőre felmászott az igen meredek falon, de volt benne félelem még a fal tetején is. "Érdekes dolog, hogy mer az ember túllépni a saját félelmein. Amikor elkezdtük a kampány kisfilmjének forgatását, és felnéztem a falra, megrettentem, nem tagadom, de szerettem volna megmutatni az embereknek hogy inkább legyőzöm a félelmeim, és felmászok egy falra, mintsem rágyújtsak. "- érvelt az év műsorvezetője.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése