2012. december 4., kedd

Kiss Orsi zumba oktató lett

Új terepen is bizonyít a Class FM műsorvezetője

Népszerű műsorvezető, emellett diplomás koreográfus, aki évek óta tart edzéseket. Kiss Orsit az aerobic és a Tae Boe mellett most a zumba láz ragadta magával. Állítása szerint nem hatnak rá a divathullámok, a zumba azonban elvarázsolta, olyannyira, hogy nemrég a tréneri képzettséget is megszerezte.


Kiss Orsi újdonsült zumba oktatóként hetente új koreográfiával lepi meg lelkes tanítványait. A Class FM csinos műsorvezetője kezdetben rossz tapasztalattal tért haza első zumba órájáról, később viszont nagyon megszerette, és az oktatói tanfolyamig meg sem állt. Orsi már korábban is dolgozott Tae Boe és aerobic edzőként, mostanra pedig a zumbázni vágyók is táncra perdülhetnek vele.


„Pár éve nagy divattá vált a zumba, akkoriban nem is igazán vonzott, az első óra pedig egyáltalán nem tetszett. Később viszont kiderült, hogy rossz oktatót választottam és ahogy másoknál is részt vettem néhány órán, egyre inkább kezdtem megszeretni. Ráadásul abban az edzőteremben, ahol eddig is tanítottam, külföldre költözött a zumba edző, így lehetőségem nyílt rá, hogy átvegyem az óráit. Ezen felbuzdulva elvégeztem a tanfolyamot.” – mesélte Kiss Orsi.


A zumba amellett, hogy remek kikapcsolódást jelent, kiváló alakformáló is. Orsi ráadásul izgalmas koreográfiával is igyekszik feldobni az órát.


„Hihetetlenül jó buli a zumba, nem csupán felszabadító érzést nyújt, de óránként akár 700 kalóriát is eléget. Az első órára tizennégy koreográfiával készültem, az elsőre kicsit nehéz volt összehozni az alapot, de ma már gördülékenyen megy. Minden hétre viszek valami újdonságot, amelyeket igyekszem a vendégek igényei szerint formálni.” – folytatta a Class Magyarok sportos háziasszonya, aki azt is elárulta, hogy barátnőjén tesztelte az első koreográfiákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése