2013. február 25., hétfő

One Direction - "One Way Or Another (Teenage Kicks)" - új klip

A One Direction készítette a Red Nose Day hivatalos jótékonysági kislemezét, mely a „One Way Or Another (Teenage Kicks)” címet kapta, és a Comic Relief alapítvány eddigi messze legsikeresebb kislemeze lett világszerte.

Az elmúlt 2 napban a single elképesztő sikereket ért el: 63 ország iTunes listáján vette át a #1 pozíciót, köztük az Amerikai Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában, Mexikóban, Argentínában, Szingapúrban, Egyiptomban és Új-Zélandon is!

Kevin Cahill, a Comic Relief vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Nem is kérhettünk volna fel jobb bandát a Red Nose Day hivatalos kislemezének elkészítésére tevékenységünk 25. évfordulóján. Egy vakmerő tervnek tűnt, de most először végre van egy olyan Comic Relief-kislemezünk, ami óriási nemzetközi sikernek örvend. Az ő zseniális hozzáállásuk a munkához és ahhoz, amit eddig elértünk, igazán megható, és tudom, hogy az ő közreműködésüknek köszönhetően óriási összeget fordíthatunk arra, hogy igazán nagy változást érjünk el.”

A világ legsikeresebb popbandája, a One Direction összefogott a Comic Relief nevű brit jótékonysági intézménnyel, és közösen készítették el a 2013-as Red Nose Day jótékonysági dalát, mely Blondie klasszikusa, a „One Way Or Another” egyedi feldolgozása.

Az év elején a banda egy nagyon megható és tanulságos utazáson vett részt: Afrikába látogattak, hogy személyesen is megnézzék, a Red Nose Day adományai milyen óriási változást hoznak az ott élők életében.

2013-ban éppen 25 éves a Red Nose Day, a Comic Relief félévente tartott jótékonysági adománygyűjtő eseménye. Az eredetileg 1985 karácsonyán a BBC1-on indult Comic Relief nevű kezdeményezés alapötlete az volt, hogy a közönséget a külön erre a célra készített képekkel megnevettessék, s eközben rávilágítsanak és pénzt gyűjtsenek az Etiópiát sújtó éhezés súlyos problémájára. Amióta a Red Nose Day életre kelt, a jótékonysági teleton kampány egy estére összehozza a brit szórakoztatóipar krémjét – 1988-ban, az első Red Nose Day-en elképesztő mennyiségű, 15 millió brit font adomány gyűlt össze.

A brit lakosság nagylelkűségének köszönhetően 1988 óta több mint 600 millió font gyűlt össze 13 Red Nose Day esemény során. Ebből a pénzből segítettek az Afrikában és az Egyesült Királyságban élő rászorulók életét megváltoztatni. Idén a Red Nose Day-t március 15-én, pénteken tartják.

A One Direction és kiadója minden nekik járó fizetségről lemond, és a jótékonysági kislemez eladásából semmilyen hasznot nem kér. A kislemezt erre a linkre kattintva lehet megvásárolni az iTunes-ról: www.smarturl.it/1drednoseday

Mindössze 14 hónap alatt a One Direction világszerte több mint 15 millió albumot és kislemezt adott el. Hazavihettek két BRIT Awardot, 3 MTV Video Music Awardot, 3 Teen Choice Music Awardot és 3 MTV European Music Awardot. Második albumuk „Take Me Home” címmel jelent meg, és napjainkig több mint 35 országban érte el az #1 helyet. Tavasszal veszi kezdetét a banda telt házas világkörüli turnéja az Egyesült Királyságban, ahol a One Direction 9 show-t ad a londoni O2 Arena színpadán. A srácok felvételt is készítenek majd a turnéról, így a rajongók beleshetnek a kulisszák mögé (az Egyesült Királyságban) 2013. augusztus 13-án megjelenő 3D koncertfilm segítségével. A film rendezője az a méltán elismert Morgan Spurlock, akinek nevéhez a Super Size Me című film is fűződik.

A fiúk tegnap este átvehették a BRIT Awards díjátadón a „Global Success Awardot” az elmúlt évben brit előadóként elért legnagyobb globális sikerüknek köszönhetően.

www.rednoseday.com
www.onedirectionmusic.com/hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése