2013. február 10., vasárnap

Janicsák Veca életében nagyon fontos szerepet tölt be a család és az otthon. Imádja az állatokat, két cicája, lova és kutyája is várja haza a gyönyörű énekesnőt. Mindannyian családtagnak számítanak, de Monci és Mihályka, a két rosszcsont cica foglalja el a legfontosabb helyet Veca szívében.

Hamarosan itt a Valentin nap, kíváncsiak voltunk Janicsák Veca, hogyan készül a különleges napra. Az énekesnő idén a családjával ünnepel, számára ez nap más jelentéssel bír, mint ami a köztudatban elterjedt:

„Én úgy érzem, hogy a Valentin napnak az üzenetét, az emberek kicsit másképp látják. Számomra a Valentin nap nem feltétlen azt jelenti, hogy az ember csak a szerelmével lehet együtt és szívecskékkel kell tele rakni a lakást, hanem a szeretteinek is örömet kell szerezni. Nálam nyilvánvalóan a cicáim is idetartoznak, így természetesen nekik is igyekszem örömet szerezni. Nem festem őket rózsaszínre, angyalszárnyakat sem teszek rájuk, de különösen odafigyelek, hogy még több finomságot kapjanak.”

Idén Veca édesanyjának szeretne egy kellemes estét szerezni, és meglepni valamilyen finomsággal Valentin nap alkalmából:

„Arra gondoltam, mivel édesanyám egész évben főz nekem, most én készítek neki vacsorát. Az egyik kedvence, rozmaringos csirke zöldségágyon, ezért ezt készítem el.”

Veca viszont nemcsak édesanyjára, hanem kedvenc cicáira is gondol, így valamilyen hasonló csirkés ínyencséggel szeretné meglepni őket is. Úgy döntött GOURMET Gold csirke falatok szószban lesz nekik az ünnepi menü, így az egész család együtt vacsorázhat.

Veca egyébként az év minden napján odafigyel arra, hogy kényeztesse kedvenceit. Bevallotta, néha talán túlzásba is esik, de egyszerűen nem tud nekik ellenállni, a cicái ágyban párnák közt alszanak, a cirógatás, simogatás és a finom falatok pedig járnak mindkét kedvencnek.

„Nekünk embereknek megvan az a lehetőségünk, hogy minden nap más ételt fogyaszthatunk, ezért én igyekszem a cicáimnak is megadni ezt, és minél változatosabban etetni őket”- tette hozzá az énekesnő.

Ha kíváncsi vagy, hogy hogyan sikerült a készülődés, kattints a linkre:
https://www.youtube.com/watch?v=IErOUvEvFEA


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése