2013. február 20., szerda

Két pasival huncutkodott Iszak Eszti

Vetélytársat kapott Dobrády Ákos

Valentin napon két pasi is versengett Iszak Eszti kegyeiért! A VIVA Tv műsorvezetőjének oldalán párja Dobrády Ákos mellett ugyanis egy ébenfekete szemű fiatal hódító, Duggy is feltűnt. Eszti természetesen hűséges kedveséhez, csupán kedvenc műsorvezetőtársa, Sanyóca lepte meg azzal, hogy egy teljes napra neki ajándékozta tündéri kiskutyáját.

„Azért leptem meg Esztit Duggyval, hogy olyat adjak neki, amit Ákostól nem kaphat meg: egy kis szőrt. Végre egy szőrös fejű férfit simogathatott.” – mesélte nevetve Sanyóca, aki kolléganője rendelkezésére bocsátotta hiperaktív kutyusának szolgálatait. Duggyt a VIVA nézői is jól ismerhetik, hiszen az extravagáns műsorvezető mindenhová magával viszi kedvencét, akinek ennek köszönhetően már komoly rajongótábora van.

Iszak Eszti nagy állatbarát, viszont pörgős életmódja és a sok forgatás miatt sajnos nem engedheti meg magának, hogy kutyasétáltatással töltse délutánjait. Később viszont szívesen beszerezne magának egy kisállatot, akit kedvére dédelgethet. „Sajnos nincs kutyám, de mindig is akartam. Most nem férne bele az életembe, azonban később mindenképpen szeretnék egy kutyust –mesélte Eszti, akit idén ismét jelöltek a rangos Glamour Women of the Year legjobb műsorvezető díjára. „Odavagyok Duggy-ért, így nagyon örültem, amikor Sanyóca a közös forgatásunkon meglepett azzal, hogy egy teljes napig én lehettem ennek a cukorfalatnak a gazdija. Mindenhová vittem magammal, a legjobb falatokkal kényeztettem, bevallom, alig akartam Sanyónak visszaadni.” – lelkendezett Eszti.

Sanyócát nem hiába tartják sokan a magyar Jim Carrey-nek, az interjúzásért bolonduló, gumiarcú műsorvezető elárulta, hogy Valentin-napon még nehezebb kordában tartani a női rajongókat. „„A héten végig Valentin témában forgattunk, így bennem is az fogalmazódott meg, hogy valójában minden nap Valentin-nap, ha szerelmes az ember. Persze én is meglepem ezen a napon a barátnőimet 1-1 szál virággal, sőt direkt becserkészek egy csomagküldő barátnőt, hogy a többinek ő szállítsa ki a virágokat.”- viccelődött egy rá jellemző poénnal a Megálló házigazdája.

És hogy édes volt-e a Valentin napi hármas? Iszak Eszti bevallotta, meglepődött a kedves gesztuson, de az estét természetesen kedvesével töltötte: „Egyre elterjedtebb, hogy a Valentin-nap nem csupán a szerelmesekről, de a barátokról is szól. Jól esett, hogy Sanyó gondolt rám! Megmondom őszintén, nem vagyok híve ilyenkor a nagy ajándékozásnak, de persze Ákossal együtt töltöttük az estét. Közösen készítettünk egy finom vacsit, de az éjszaka további részleteiről nem árulok el többet.”- mondta mosolyogva Eszti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése