2012. március 3., szombat

Magyar divattervezőkre esküsznek a Glamour jelöltek

Kozma Orsi (fotó: Baráti Vince)

Balla Eszter, Tatár Csilla és Kozma Orsi is egyedi estélyit ölt

Kozma Orsi a szintén Glamour jelölt ANNAEVA tervezőpárosának munkáját dicsérő kreációban lép majd színre. Balla Eszter a tőle megszokott visszafogott eleganciát választja, míg Tatár Csilla megjelenésben a vagányabb vonalra helyezi a hangsúlyt.

A Woman of the Year díjátadójának kavalkádjában a számos egyedi tervezésű ruhaköltemény birtokosai között lesz a díjra esélyes Kozma Orsi, Balla Eszter és Tatár Csilla is. Kozma Orsi kedvenc tervezői közül most az ANNAEVA páros tehetségét hívta segítségül, akik ezúttal igyekeznek több színt csempészni Orsi megjelenésébe. Tatár Csillának erre az alkalomra Sármán Nóri álmodta meg az ideális ruhát, mely a harsányabb oldalát erősíti majd. Balla Esztert régóta ámulatba ejti a USE tervezőhármasának letisztultsága, így nem volt számára kérdéses, hogy őket bízza meg ezzel a feladattal.

„A Megamánia és más forgatások alkalmával sokszor találkoztam divattervezőkkel, akiktől már kezdetekben is kértem tanácsokat. Az, hogy magyar tervezőt válasszak nem volt kétséges. Benes Anita munkáit nagyon kedvelem, vele kerültem elsőként kapcsolatba, ő tervezte az esküvői ruhámat is, viszont ő inkább a klasszikus értelembe vett alkalmi vonal képviselője. Most kicsit merészebbet szerettem volna, és így döntöttem Nóri mellett.” – meséli Tatár Csilla, a Glamour műsorvezető kategóriájának jelöltje. - „Nekem nem nehéz tervezni, hiszen ugyanúgy kedvelem a színeket, ahogyan az érdekesebb megoldásokat is. Az egyetlen, ami távol áll tőlem azok a különböző állatminták. A díjátadóra készülő darabról csak annyit árulok el, hogy a visszafogott forma mögött izgalmas megoldások rejlenek majd.” – teszi hozzá sejtelmesen a Mokka háziasszonya.

„Az ANNAEVA stílusa abszolút a sajátommal harmonizáló. Több szívemhez közelálló tervező ruháját viseltem már, de lelkileg most az ő alkotásukban találom meg magam igazán. A magyar tervezőket részesítem előnyben, úgy gondolom, nem kell külföldig mennünk, ha e téren igazán nagy tehetségeket keresünk.” – vélekedik a divatvilágról Kozma Orsi. –„Nagyon kedvelem a feketét, de igyekszem nyitni a színek felé. Ebből az apropóból egy nőies, szoborszerű, ezüstszürke és rózsaszín kombinációja alkotta estélyit viselek majd.” – árulja el a díjra esélyes énekesnő.

„Juhász Attila és csapatának munkásságát régóta figyelemmel követem, maradéktalanul viselném bármely darabjukat. Nem túlfantáziáltak, elegánsak és rendkívül jól viselhetőek. Nincs kétségem afelől, hogy a USE-ban nem fogok csalódni.” – mondta Balla Eszter színésznő. - „Számomra az egyszerűségben rejlik a különlegesség. Ehhez a letisztult eleganciához a sötétebb színeket párosítom, semmiképpen sem túlzó mintákat vagy színeket. Szeretem a lábaimat hangsúlyozni, így általában a miniruhákat részesítem előnyben, de nem zárkózom el egy földig érő estélyi viselésétől sem.” – teszi hozzá a színésznők legjobbja címére pályázó Eszter.

Néhány hét és a jelölteken megcsodálhatjuk a tervezők kreativitásának gyümölcsét, valamint a Women of the Year nyerteseinek nevére is fény derül. A gáláig azonban még lehet szavazni! Március 12-ig bárki voksolhat awww.glamouronline.hu oldalon. A legszerencsésebbek pedig maguk is ott lehetnek a március végi díjátadón.


Balla Eszter

Tatár Csilla (Fotó: TV2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése