2012. január 16., hétfő

Bemutatjuk: Dj Shelb


"Nevem Wendl Gábor, 1978-ban születtem Budapesten. Elég hamar rájöttem, hogy mi az, amit az életben a legjobban szeretek. Ezért már az általános iskolában részt vettem a rendezvényekhez kapcsolódó zenei élet szervezésében. Tanulmányaim alatt is a House majd a Trance műfaj kapott egyre nagyobb hangsúlyt az életemben, így elhatároztam, hogy komolyabb energiát és több időt fektetek a zenei fejlődésembe. 2008-ban beiratkoztam Dan von Schulz dj-iskolájába, itt szereztem oklevelet.

A fellépések mellett folyamatosan elkészítettem havonta megjelenő Trance Mission mixeimet (feltöltve:www.mixcloud.com/shelb). Egy éven át (2010) élő közvetítésben adtam szetteket a Mix8 Deejay TV-n minden második pénteken, ugyanakkor szintén élő adásban szerepeltem a Trance Paradise Fm-en is.

A jövőmet a trance stílusában tudom elképzelni. Ez irányú érdeklődésemet kiemelkedő trance előadóknak köszönhetem: Paul Van Dyk, Armin Van Buuren Tiesto, Sean Tyas, Aly and Fila, Blank and Jones, Sander Van Doorn, John O'Callaghan, Dave 202, Alex M.O.R.P.H., Ferry Corsten, Sied van Riel, Giuseppe Ottaviani, Markus Schulz, Alex Morph, W&W, Simon Patterson,Cosmic Gate, Richard Durand."



http://www.djshelb.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése