2012. január 11., szerda

Leonidasz villantott a Citadellán!


A VV4 anyukák kedvence fogadásból a Citadellán mutatta be a szégyenlősségtől mentes alsó fél testét, melyet a turisták kikerekedett szemekkel, fogadtak a budapesti látványosságok mellett.

„Ennek a fogadásnak az volt a lényeg, hogy megbeszéltük, hogy az első klipünket vajon hányan fogják megnézni. Leo azt tippelte, hogy az első héten olyan 5000 körül lesz, én meg azt mondtam, hogy ez már az első nap össze fog jönni. Amint kikerült a videó rögtön aznap sikerült ezt a kis 5000-t megdönteni. Sajnos állnom kell a fogadásnak azt a részét, hogy itt most fél pucéran futok pár kört.” – mesélték a tabutv.hu riporterének a J.M. Brothers tagjai, akiknek elmondásuk szerint élményekben gazdag délelőttjük volt.

„Az egyik kedvenc filmem az Alul semmi és hát alul semmiben fog most itt a Leo szaladgálni. Meglepetéssel készültem egyébként, hogy mégse kelljen teljesen fél pucéran futni, gondoltam, hogy egy kis levelecskét hozok neki, amivel a lényegesebb részeket ki tudja takarni.” – számolt be a sztártévé riporterének Melon, akivel kiderült, hogy ilyen egy party.

„Soha nem gondoltam volna, hogy a Citadellán fogom mutogatni az alsó testemet, de mivel megjelent a Melonnal az új videoklipünk, ezért fogadásból be kellett, hogy vállaljam és úgy érzem, hogy emelt fővel tudtam teljesíteni azt, ami a kötelességem volt. Remélem, hogy ezek után a nézettség még feljebb fog majd ugrani és akkor én is ki találhatok majd valamit a kedves barátomnak.” – hallható és látható a Tabu Tv honlapján.

Videós anyagunk linkje: http://www.tabutv.hu/video/leonidasz_pucer_feneket_villantott_a_citadellan____2837/




A J.M. Brothers videoklipje: http://www.youtube.com/watch?v=YX945OHSoMw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése