2012. január 10., kedd

VV Annamari: Szenteste talált rám a szerelem!


Az ex-villalakóval tervekről, vv-s jóslatokról beszélgettünk, de sokkal izgalmasabb témánál kötöttünk ki végül: a szerelemnél.
„Az emberek folyamatosan felismernek, sokszor még a buszon sem tudok úgy ülni nyugton, hogy ne pattogjanak le-föl mellőlem a rajongók és különböző kérdéseket ne tegyenek fel.” – meséli a villából december elején távozó lány, aki –mint mondja – eleinte idegenkedett a VV jelzőtől, de mára már megváltozott a helyzet: nem ritka, hogy a telefont is VV Annamariként veszi fel. Talán még a családnak is… „A családom és a barátaim nagyon-nagyon büszkék voltak rám, mindannyian azt mondták, hogy amit bent teljesítettem, az igen méltó volt hozzám, és hogy semmi olyan dolgot nem tettem odabent, amit nem lehetne akár most, akár a későbbiekben felvállalni.”

Annamari igazán fantasztikus dolgot kapott karácsonyra: a tökéletes férfi képében pontosan 24-én éjfélkor talált rá a szerelem. „Ő egyik pillanatról a másikra megjelent nővéreméknél, és mint a mágnes, az első másodperctől elkezdett magához vonzani. Ő úgy ismert meg, hogy egyetlen részét sem nézte a Való Világ 5-nek, és épp ezért talán egy kicsit könnyebb is volt, mert neki egyből én kezdtem el tetszeni, nem VV Annamária. Ami megfogott benne, az, hogy én a villában nem próbálkoztam egyik fiúval sem közelebbi kapcsolatba kerülni, és már eléggé hiányzott az ölelés. És amikor megbotlottam véletlenül, akkor átölelt, és annyira jól esett az az ölelés. Mondtam is neki, hogy már az eszemet sem tudom, mikor éreztem ilyen jól magamat valakinek a karjai között.”

És hogy milyen is a tökéletes férfi a különc villalakó szerint? Erre is választ kaptunk: „Én amit legelőször meg szoktam nézni, az a köröm. Ha ápolt a körme, akkor odafigyel a külsejére, és egyúttal a belsejére is. A köröm nagyon sok mindent elárul. A második a szem. Mit árulnak el a szemei: nyugodtabb, vagy esetleg vadabb vágyakra gondolhat. A harmadik pedig, hogy a mondatait hogy építi fel.” – hallható a Tabu Tv riportjában.


Videós anyagunk linkje: http://www.tabutv.hu/video/vv_annamari__szenteste_talalt_ram_a_szerelem__2836

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése