2012. január 10., kedd

Épeszű nő nem áll szóba Kammererrel?



A háromszoros olimpiai bajnok kajakos, Kammerer Zoltán a FEM3 műsorában elárulta, már gyermeke születése előtt tudta, nem marad együtt a párjával. A Másképpen című műsor keddi adásában magánéleti kudarcairól is őszintén mesélt Joshi Bharatnak.



Az olimpikon elárulta Joshinak, hogy soha nem volt házas és már Geri fia születése előtt érezte, nem együtt fog megöregedni gyermeke anyjával.
- Azért nem nősültem meg, mert nem akartam elválni. Lehet, hogy ez most túl mélyen és túl őszintén hangzik, de éreztem, hogy gyerekünk lesz, együtt élünk, minden szép, meg jó, de tudtam, hogy ez nem fog sokáig tartani. Érzi az ember egy kapcsolatban, ha valami hiányzik. – árulta el Zoltán.

Kammerer végül 2005-ben vált külön párjától. A döntést közösen hozták meg és az idő igazolta, jól döntöttek. A szakítást követő évben avval került a bulvárlapok címlapjára, hogy váltogatja az ágyában az ismert nőket. Jelenleg párkapcsolatban él, de tudja, az életvitele kétségeket ébreszthet.
- Addig vagyok odaadó és hűséges, amíg meg nem bánt valaki és engem egyféleképpen lehet megbántani, a megcsalással. Persze ha kívülről nézem saját magamat, épeszű nőnek nem vagyok alternatíva: rossz a hírem és az életvitelem is azt bizonyítja, hogy sosem vagyok itthon, tehát ki tudja, mit csinálok. Nekem volt egy évem szakítás után, amibe beleesett 1-2 ismertebb nő, abból általánosítanak, hogy nagykanállal falom az életet és csak ilyen nőim vannak. – nyilatkozta a FEM3 műsorában Kammerer.

A sportoló tudatosan igyekszik magát távol tartani a bulvársajtótól és inkább a sporteredményeivel szeretne az újságok hasábjaira kerülni. Idén ötödik olimpiájára készül és reméli, hogy Londonban is sikereket arat majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése