2012. január 9., hétfő

Varga Viktor: Törött kézzel is megy a szex!


A Tabu Tv riportere, egy a nemrégiben elkövetett kéztöréséről faggatta Varga Viktort, akiről kiderült ez a kis semmiség a szexben és a nagykoncertre való felkészülésben egyáltalán nem gátolja.


„Kicsit elestem a jégen. Megkaptam édesapámtól a karácsonyi ajándékot még karácsony előtt és tulajdonképpen kétszer sikerült a 360’-os fordulat a levegőben, de sajnos harmadikra már nem, szóval két csuklóra érkeztem meg a jégre. Először csak reccsent, de utána észrevettem, hogy nem mozognak a kezeim.” – mesélte a tabutv.hu riporterének Viktor, aki a későbbiekben arról mesélt, hogy se a managemant, se a szülők-barátok nem örültek annak, hogy eltörte a csuklóját a nagykoncert előtt egy héttel.

Viktor nem szeretett volna törött kézzel színpadra állni, de egy kis idő elteltével rájött, hogy lehet, hogy mégis meg kéne látogatni a kórházat. „Nagyon ilyen kórház meg orvostudomány ellenes vagyok, szóval nem mentem be már rögtön első nap, hanem csak második este, amikor már úgy bedagadt, hogy beláttam, hogy lehet, hogy kéne. Egyébként én rögzítettem két fakanállal meg a barátnőm sáljával.” – számolt be VJ Andrisnak a Tabu Tv riporterének, aki nem volt rest és rákérdezett, hogy a nemi életét mennyire gátolja ez a kis törés.

„Nem igazán gátol engem egyébként a szexben ez a kis törés. Megoldjuk, egyszerűen más pózban kell csinálni. Egyébként ő nem hitte el, hogy én itt egész nap cseszegetem a gipszet, meg amúgy azt sem, hogy eltörtem. Ez van, ez az én életem meg az én kezem, jó lesz.” – hallható és látható a Tabu Tv internetes sztártévé honlapján.

http://www.tabutv.hu/video/varga_viktor__torott_kezzel_is_megy_a_szex__2833

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése