Beyoncé is csatlakozott a humanitárius segélyszervezetek kampányához
a 2012. augusztus 19-i Nemzetközi Humanitárius Nap népszerűsítése érdekében
http://youtu.be/yPPBKyIceWY - Beyoncé videóüzenete
A nemzetközi szupersztár, Beyoncé, az ENSZ és a humanitárius segélyszervezetek tegnap indítottak útjára egy olyan nemzetközi kampányt, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a humanitárius munkák fontosságára, és arra ösztönözze az embereket a világ minden pontján, hogy tegyenek valami jót egymásért.
A Nemzetközi Humanitárius Nap egy olyan nap, amely nemzetközileg ünnepli az emberbarát tevékenységeket és azt a szellemiséget, amelytől vezérelve az emberek segítenek annak, aki segítségre szorul.
A Nemzetközi Humanitárius Nap alkalmából készül egy videó Beyoncé "I Was Here" című dalához, melyet az Egyesült Nemzetek közgyűlésének termében rögzítenek majd New Yorkban, élő közönség előtt. A felvételt augusztus 19-én hozzák nyilvánosságra világszerte. Beyoncé és a dalszerző Diane Warren a kampánynak adományozzák ezt a videót.
"A Nemzetközi Humanitárius Nap az emberbaráti cselekedeteket ünnepli" - nyilatkozta Valerie Amos, az Egyesült Nemzetek Under-Secretary-General pozícióját betöltő munkatársa. "Remélem, hogy mindenki véghez tud vinni legalább egy humanitárius cselekedetet - mindegy, hogy nagy vagy kis dologról van szó - amelyet megoszt a www.whd-iwashere.org oldalán keresztül. Együtt minden eddiginél jobban képesek leszünk tudatosítani az emberekben azt, hogy milyen válság sújtja a nehéz helyzetben lévő embereket világszerte."
A kampány weboldala - amely tegnap indult - mindenkinek lehetőséget biztosít arra, hogy megossza jócselekedeteit, amiket ő maga vitt véghez. Augusztus 19-én a tervek szerint 1 milliárd emberhez jut el egyetlen üzenet egyetlen nap alatt.
"Mindannyian látjuk a figyelemfelkeltő üzenetet és csak azt kérdezzük, vajon mi miben segíthetünk?" - nyilatkozta Beyoncé. "A Nemzetközi Humanitárius Nap egy lehetőség mindannyiunknak, hogy együtt dolgozzunk, hogy valamit megváltoztassunk. Eljött a mi időnk, amikor nyomot kell hagynunk a világban és megmutatni, hogy mi igen is itt voltunk, mi törődtünk egymással!"
A kampány a díjnyertes Droga5 reklámügynökség közreműködésével kelt életre - ez az Egyesült Nemzetek humanitárius ügyeinek vezető ügynöksége, mely a különleges projektekért felelős. A Ridley Scott & Társai produkciós cég, a Kenzo Digital igazgatói, valamint Sophie Muller segítenek életre kelteni ezt a kezdeményezést.
"Kevés olyan jó ügyek érdekében, széleskörű és fontos erőfeszítéseket tevő szervezet létezik, mint az Egyesült Nemzetek" - mondta David Droga, a Droga5 alapítója és kreatív igazgatója. "Az, hogy velük és más nemzetközi segélyszervezetekkel dolgozhatunk a Nemzetközi Humanitárius Nap létrejöttéért egy igazán megtisztelő és különleges lehetőség."
Közösségek és szervezetek világszerte megemlékezésekkel és nyilvános rendezvényekkel ünneplik a Nemzetközi Humanitárius Napot Dubaitól Genfig, Bangkoktól Panamavárosig és Addisz-Abebától New Yorkig. 2008-ban az Egyesült Nemzetek közgyűlése augusztus 19-ét a Nemzetközi Humanitárius Nappá nyilvánította azzal a céllal, hogy világszerte felhívja a figyelmet a humanitárius cselekedetek szükségességére, és méltányolja azoknak az embereknek a tetteit, akik a rászorulókért kockáztatják életüket bárhol is legyenek; valamint azzal a céllal, hogy emléket állítsanak ennek a napnak, melyen 2003-ban 22 ember veszítette életét, amikor az ENSZ épületét támadás érte Bagdadban.
Mindössze 5 egyszerű lépést kell követni ahhoz, hogy valaki támogassa a Nemzetközi Humanitárius Napot.
1. Látogass el a www.whd-iwashere.org oldalra!
2. Kattints a "Show Your Support" gombra!
3. Válaszd ki, hogy Twitteren vagy Facebookon, esetleg mindkettőn szeretnéd posztolni barátaidnak és ismerőseidnek a Nemzetközi Humanitárius Nap üzenetét.
4. Folytasd a posztolást és twittelést augusztus 19-ig.
5. Augusztus 19-én hagyj nyomot azzal, hogy jót teszel a környezetedben, és figyeld, hogyan osztja meg mindenki egyszerre a Nemzetközi Humanitárius Nap üzenetét világszerte!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése