2011. december 7., szerda

Lil C szerelemre vár

A Tabu Tv stábja a Corvin bevásárlóközpontban, egy koncert után kapta mikrofonvégre Lil C-t, aki arról mesélt, milyen élet vár rá most, a verseny után.

„Én azért jelentkeztem az X-Faktorba, hogy megmutassam, hogy mit képviselek és hogy mire vagyok képes. Meg akartam mutatni azt a nézőknek, a közönségnek és a mentoroknak is, hogy én színpadra való vagyok és hogy meg tudom csinálni. Az, hogy most kiestem, nálam azt jelenti, hogy most kezdődik az egész.” – mesélte a tabutv.hu riporterének Lil C.

“Nagyon sok dolog van még előttem, mivel még csak tizenkilenc éves vagyok. Fellépések, meg album, videoklip, tehát nagyon sok mindent akarok még csinálni és nyomulni. Az egésznek a lényege ebben a médiaiparban az, hogy mennyire bírod, meddig bírod és hogy hogyan tudod csinálni.” – számolt be az énekes a sztártévé videójában.

Természetesen szóba kerültek a lányok is: “Nagyon aranyos és nagyon szép leányzók a női rajongók. Azt üzenem nekik, hogy nagyon köszönöm szépen, hogy támogattak és hogy szeretik, amit csinálok - és még szingli vagyok. Elsősorban a zenei iparra koncentrálok, meg tesztelem magamat, hogy meddig bírok elmenni, utána lehet akármi.” – hallható és látható a Tabu Tv videójában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése