2011. december 5., hétfő

Rami új haja

Bármennyire is fiatal valaki, a túlzásba vitt festés komolyan roncsolhatja a hajat. Így járt Rami is, akinek meg kellett válnia a hosszú tincseitől. A szexi énekesnő azonban úgy érezte, hogy ő csakis derékig érő loknikkal érzi magát jól, ezért komoly lépésre szánta el magát.
- Egyszerűen nem tudtam elviselni, hogy rövidebb a hajam - vallotta be Rami. - Annyira idegesített, hogy inkább sapkákkal takarta el. Aztán addig kutattam az interneten, míg rátaláltam az euhaj.hu oldalra, ahol kiderült, hogy a közelemben is foglalkoznak hajhosszabbítással, ráadásul, ami nekem nagon fontos volt, hogy kiváló minőségű, kizárólag Európából származó, természetes póthajakkal dolgoznak. Először tartottam attól, hogy nem lesz szép, és én irtózom mindentől, ami művi hatást kelt. Elmentem egy konzultációra, és Farkas Mónika, az üzlet tulajdonosa megnyugtatott arról, hogy semmi sem fog látszani a pótlásokból, és könnyen kezelhető lesz. Tincsenként fűzte fel a póthajat, és néhány óra múlva már újra a derekamat verte a hajam. El sem tudom mondani, hogy mekkora örömöt éreztem, amikor belenéztem a tükörbe.
Rami számára tehát megoldódott a probléma, ráadásul annyira megkedvelték egymás Mónikával, hogy azóta is rendszeresen tartják a kapcsolatot, sőt, ár- már baráti viszonyba is kerültek. Az énekesnő számára ez is nagy öröm, hiszen csak néhány éve költözött Békéscsabáról Budapestre, és egyelőre nagyon kevés itteni baráttal büszkélkedhet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése