2011. december 5., hétfő

TOP Lady ajánló: Berkes Gabriella és Vukán György

Sok évet kellett várnia Berkes Gabriellának arra, hogy új lemeze jelenjen meg, de a végeredménnyel mindenki elégedett lehet.
" Rengeteg lehetőségem lehetett volna, de, annyira renitens, és perfekcionista vagyok, hogy csak a fiókomban gyűltek a kész anyagok - vallotta be az énekesnő. - Zseniális dalokat kaptam innen- onnan, de vagy a lemezkiadó akarta lebutítani őket, vagy én nem voltam elégedett a hangszereléssel. Talán majd ezek is megjelennek egyszer. Olyan albumot készítettünk most Vukán Györggyel , Berkes Balázzsal és Balázs Elemérrel, amit végre a magaménak érzek. Musical , de kicsit máshogyan! A dzsessz „angyal szárnya” épp, hogy csak megérintette a dalokat, hála Gyuri zsenialitásának.. Én nem vagyok dzsessz énekesnő, csak nagyon szeretem. Ezeket a szerepeket többnyire játszottam már, vagy szerettem volna elénekelni. Ez most más! Nincsenek nagy megfejtések, nagy hangok…az a musical színpadáé. Hallható rajta az Evita, a Jekyll&Hyde, a Mamma Mia!, a Yentl és a Sunset Boulevard egy- egy betétdala is, de így még senki sem dolgozta fel őket. Finom zene akár baráti, vagy szerelmes meghitt beszélgetések , borozgatások mellé. Persze remélem,tud szép érzéseket kiváltani a muzsika és a szöveg is, de nem feltétlenül kell odafigyelni rá. Bónusz meglepetésként a fiammal, Oliverrel is énekelek rajta egy duettet, a közönség pedig december 10-én a Kiscelli Múzeumban meghallgathatja a teljes anyagot."
A koncert érdekessége, hogy Gabriella a fián kívül egykori vejét, Feke Pált is megénekelteti, illetve a legjobb barátnője, Ungár Anikó is színpadra lép majd. A Once upon a dream című aébum a koncert helyszínén lesz először megvásárolható!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése