2013. március 7., csütörtök

Snoop Lion: Reincarnated - új Snoop album április 22-én!

Snoop Lion 2013. április 22-én jelenteti meg vadonatúj, reggae és dancehall inspirálta albumát "REINCARNATED" címmel

Az album produceri munkálatai Diplo és Major Lazer nevéhez fűződnek, míg a közreműködők között található Drake, Chris Brown, Busta Rhymes, T.I., Akon, Rita Ora, Popcaan és Mavado!

Az album kísérő filmje, a "REINCARNATED" március 15-én kerül az amerikai mozikba, és napjaink ikonjának spirituális útját mutatja be

A "REINCARNATED"olyan közreműködők segítségével készült, mint a Grammy-díjas Drake, Chris Brown és T.I., a rapper Busta Rhymes és Akon, a brit énekes sztár Rita Ora, valamint a dancehall sztár Popcaan és Mavado. Az albumon megtalálható a "La La La", az "Ashtrays and Heartbrakers", a Harder Times", valamint a bensőséges "No Guns Allowed" című dal is, mely egyben a "REINCARNATED" következő kislemeze is. A dal különlegessége, hogy Snoop lánya, a feltörekvő tehetség Cori B. közreműködésével készült, valamint a remény és a béke üzenetét osztja meg mindenkivel azáltal, hogy a közelmúltban a világ különböző részein történt eseményekre világít rá.

"Az igazi reggae zenét, valamint a remény és a béke üzenetét kerestük, melyet az tükröz. Ez a lemez nagyon én vagyok, és az album arról szól, hogy kifejezem hálám és a tiszteletem mindenkinek, aki létrehozza vagy csak szereti a reggae zenét. Remélhetőleg egy új közönséggel is sikerül megismertetni. Őszintén megtiszteltetésnek érzem, hogy elkészíthettem ezt az albumot, és nagyon köszönöm mindenkinek, aki segített megvalósítani."
- nyilatkozta Snoop Lion a "REINCARNATED" című albumról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése