2013. március 28., csütörtök

Kisfiával locsolkodik Kovács Áron

Idén sem hagyja elhervadni a lányokat a Class FM műsorvezetője

A Húsvét alkalmával Kovács Áron is kölnis üveget ragad. A népszerű rádiós idén kisfiával tesz eleget a jeles ünnep hagyományainak. Bár szódásüveggel soha nem lepte meg a hölgyeket, frappáns versekkel azonban mindig kedveskedik.

A megszokott mondókák helyett spontán költeményekkel fakasztja mosolyra a női rokonokat Kovács Áron. Már gyermekkorában is szívesen gyűjtögette a tojásokat, sőt zsebpénz és csoki helyett a főtt tojás volt számára a legkedvesebb köszönet. Áron ugyanis a gondos díszítésnek hamar véget vetett, mert azonnal meg is szabadította a tojásokat héjuktól. Mostanában szívesen indul locsoló-körútra kisfiával is, a kötelező formaságokat azonban sohasem szerette.

„Jópofa ünnepnek tartom a Húsvétot, de szerintem mindenfajta kényszerűség nélkül élvezhető csak. A szűk családot én is mindig körbejártam, ez idén sem lesz másként, hiszen Máté fiammal biztosan meglátogatjuk a hozzánk közelállókat.”
– mesélt a családi hagyományokról Kovács Áron. – „Csokinyuszik, vagy pénz helyett gyerekként azonban én mindig a főtt tojásra utaztam, bár sokan sajnálkozva nézték, hogy rögtön neki látok a díszes ajándéknak, én örömmel fogyasztottam belőle minél többet.” – folytatta a leghallgatottabb hazai rádió műsorvezetője.

A Class FM rádiósa hidegvíz helyett leleményességével lepi meg Húsvétkor a hölgyeket.

„Mivel nem voltam soha korán kelő, így a szódás poént sosem sütöttem el. Rímeket azonban könnyen faragok, miközben a kölnis üveg után nyúlok, általában akkor születnek meg bennem a személyre szabott versikék, amelyek mindig nagy sikert aratnak. Így a Húsvét számomra egy szellemi torna is egyben.” – tette hozzá Áron, akinek poénjain vasárnaponként a Class40 hallgatói is szórakozhatnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése