2013. március 19., kedd

Autóbalesettől mentette meg Jáksó Laci életét a Bon Jovi

Kedvenc slágereiről mesélt a Class FM műsorvezetője

Jáksó Lacit plátói szerelmi szálak fűzik Michael Jackson Black or White című számához, míg Geri Halliwellt inkább távolról csodálta. A Bon Jovi egy autóbalesettől is megmentette a rádióst, de van olyan örökzöld, amelyet egykor még bakelitről hallgatott a Jákso Top20 műsorvezetője.


Jáksó Laci a Class FM-ben naponta pörgeti a legnagyobb slágereket, amelyek azonban magánéletének egy-egy momentumát is őrzik. Alacsony vérnyomása ellen gyakran veti be a vadabb ütemeket, és hol érzelmes pillanatokat, hol életveszélyt idéznek fel benne egykori kedvencei.

„Szeretek mindent, mai vad, mert én nem vagyok az. A gitárszólóktól legalább felmegy kicsit az egyébként alacsony vérnyomásom, a Bon Jovi éppen ezért nagy kedvencem. Livin On a Prayer című számukat hosszú téli autóvezetések alatt hallgattam, mikor éppen hazafelé tartottam Szegedre. Valójában neki köszönhetem az életem, hiszen akármilyen fáradt is voltam, mindig ébren tartott, hogy le ne sodródjak az útról.”
– árulta el Jáksó Laci, aki jelenleg kizárólag a Class FM-mel kapcsolatos munkájára koncentrál.

A gitár nagyágyúi mellett olyan időtlen slágerekért is rajong, mint például a Eurythmics Sweet Dreams című dala, de természetesen napjaink legjobbjait is figyelemmel követi.

„A Eurytmics kislemezét bakeliten annyit hallgattam, hogy a végén a tű leszedte róla a zenét, amit akkora már nem bántam, mivel a Depeche Mode - őrület engem is magával ragadott. Ha a klipekre gondolok, akkor Michael Jackson Black or White-ja ugrik be. Addig nem látott számítógépes effekteket tartalmazott, ami teljesen lenyűgözött. Főleg, hogy a számítógép volt akkoriban a barátnőm, így lényegében erre a dalra is úgy tekintettem.” – folytatta nevetve Jáksó. – „Nők közül Geri Halliwelltől az It’s Raining Man-t mindig szívesen hallgattam, de ő az a típusú csaj volt, akit sosem szólítottam volna le, így teljesen megelégedtem a hangjával.

A Gangnam - láz természetesen Lacit is megfertőzte, még ha zeneileg nem is tartja oly kimagaslónak.

Napjaink legnépszerűbbjei közül a Gangnam Style engem is megfertőzött. Ez egy olyan szám, amit mindenki azért szeret, mert mások szeretik. Mivel én is szeretek valahova tartozni, így engem is beszippantott.”– tette hozzá a Jáksó Top20 házigazdája, aki tizenkét évig zongorázni is tanult és akinek kedvenc dalai időről időre felcsendülnek hazánk leghallgatottabb rádiójában is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése