2011. november 9., szerda

SEAL: Soul 2

A Grammy-díjas énekes és dalszerző Seal nyolcadik stúdióalbuma, a Soul 22011. november 14-én jelenik meg. Az első kislemez a “Let’s Stay Together”, melyet már a hazai rádiók is előszeretettel játszanak. A gyűjteményen ismét a két legendás producer, Trevor Horn (Seal, Seal II, Human Being) és David Foster (Soul, Commitment) írányítása alatt dolgozott az énekes. Ezen a lemezen elsősorban a hetvenes évek klasszikusai csendülnek fel, olyan előadók dalai, mint pl. Marvin Gaye, Bill Withers, Al Green, vagy Teddy Pendergrass.

A felvételek Londonban és Los Angelesben készültek. “Húsz éves karrierem folyamán két dolog éltetett folyamatosan: hogy jó számokat írhassak és hogy énekelhessek. A Soul 2 dalai természetes folytatásai az előző Soul albumnak, és mind örök klasszikusok.” – mondta Seal. – “Az egyik legfontosabb oka, hogy még mindig zenélek, az "együttműködés ajándéka". Olyan mázlista vagyok, hogy két zsenivel dolgozhattam együtt ismét, akik nap mint nap inspiráltak engem.”

A 2008 novemberében megjelent Soul világszerte kasszasiker volt, rengeteg platina és aranylemez státuszt ért el.

Seal karrierje során négy Grammy-díjat nyert, több mint 20 millió albumot adott el. Romantikus dalai, mint a "Prayer For the Dying”, a Grammy-díjas “Kiss From A Rose” és a “Don’t Cry”, vagy a “Love’s Divine” rajongók és kritikusok kedvencei egyaránt. Több különböző zenei stílusban is megállja a helyét, példa erre a debütáló 1991-es album, a System, amely a brit house music/rave szcéna kedvence volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése