2011. november 9., szerda

MIHÁLY TAMÁS: Last Minute

Mihály Tamás, a legendás Omega együttes basszusgitáros-dalszerzője, szólóalbumot készített, melynek címe Last Minute. A zenész így beszél a korongról: „Sokat gondolkoztam azon, hogy jó-e, kell-e, szabad-e szólólemezt készítenem, miután hosszú pályámon ilyet még nem csináltam (kivéve a szintis Liszt-Wágnert). Kinek írom, minek írom? Nos, túl nagy volt a kísértés, hogy mielőtt túl késő lesz, mégiscsak belevágjak, és olyan stílusokban zenéljek, amelyek mások, mint a tőlem eddig megszokottak, olyan emberekkel játsszak együtt, akiket nagyra becsülök és akikkel egyébként nem játszhattam volna (talán) soha. Hogy tehetséges fiatalok mellett magam is fiatalnak érezhetem magamat és jó dolog fiatalokkal zenélni. Hogy Horváth Péter alkotótársammal elmondhassam, mit gondolok (gondolunk) arról, amiben élünk. Mert élni jó, zenélni még jobb és barátok közt zenélni a legjobb.”

A november 14-én megjelenő albumon 11 vadonatúj dal, valamint egy jól ismert szerzemény is, Cseh Tamás és Bereményi Géza dala, a „Tíz év múlva” is hallható. Az lemez színvonalához néhány igazán kiváló zenész és barát adta nevét és tehetségét, Charlie, Meződi József, Nagy Feró, Pásztor Anna, Presser Gábor, Somló Tamás, Szirtes Edina (Mókus) közreműködése egy fantasztikus végeredményhez vezetett. A stúdiófelvételeknél segédkezett továbbá Balogh László, Cséry Zoltán, Maróthy Zoltán, Mihály András és Szöllőssy Kata.

Mihály Tamás a Last Minute-et szeretettel küldi mindenkinek – Omegásoknak és nem Omegásoknak egyaránt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése