2012. február 10., péntek

Kembe Sorel meglepte rajongóját


Kembe Sorel egy ifjú rajongójának régi álmát váltotta valóra. A Jóban Rosszban Józsija vendégségbe hívta Vadász Bencét, aki bepillanthatott a TV2 sikersorozatának kulisszái mögé.

Vadász Bence a sorozat lelkes követőjéből vált Dr. Kalem József Facebook oldalának adminjává. A fiatal fiú 2011 májusa óta hatalmas tábort vonzott kedvenc karakterének közösségi oldalára. A profil működését közösen egyengetik a sorozat rezidensével, de Bence sosem gondolta volna, hogy Sorel egy nap megmutatja neki, hogyan dolgozik a Jóban Rosszban stábja.
„Nagyon jó volt a stúdióban, elmondhatatlanul jó érzés. Egy álmom vált valóra azzal, hogy megnézhettem a forgatást, és körbejárhattam a stúdiót, de ami talán a legfontosabb, hogy találkoztam Sorellel, és a többiekkel is.” – számolt be izgatottan élményeiről Bence. - „Nagyon jó embereket ismerhettem meg bennük.” – vélekedett a Jóban Rosszban csapatáról.

Sorelnek eleinte voltak kételyei a Facebook oldal indítására vonatkozóan, de mára már elszállt minden rossz érzése.
„Először szkeptikus voltam. Ritka, hogy egy rajongó üzemeltessen hatékonyan ilyesmit, de egyszer csak elkezdett dübörögni az oldal.” – árulta el Kembe Sorel. – „Úgy éreztem, hogy az a legkevesebb, hogy a sok munkáért cserébe meghívom Bencét a stúdióba. Érződött rajta a megilletődöttség, mostanában körvonalazódott benne igazán, hogy ott lehetett. Körbevezettem, megittunk egy üdítőt, még egy közös videót is csináltunk.” – tette hozzá a színész.

Bence igazán hálás a lehetőségért Sorelnek és a Jóban Rosszban csapatának. A sármos doktor pedig valószínűleg egyre több rajongót vonz majd estéről estére a képernyők elé és a lájkolók sorába is.

A Jóban Rosszban hivatalos Facebook oldala: https://www.facebook.com/jobanrosszbantv2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése