2012. február 8., szerda

VV Béci: Maradjunk inkább a Young G-nél!


VV Bécivel egy patinás borászat pincéjében futottunk össze. Mint megtudtuk, köszöni, jól van, és mindenkit kér, hagyjuk el végre a VV-t: ő egyszerűen Young G!

„Nagyon örülök, hogy úgy konferáltál fel, hogy Young G, mert még kevés az az ember, aki ezt a nevet használná. Remélem, egy idő után minél több emberben benne ragad majd ez a név, mert ezer éve ezen dolgozok, hogy ez maradjon, és levetkőztessük azt a nevet, amit kaptam, ahonnét jöttem.” – mesélte az egykori villalakó, aki 2011 őszén hozta ki második, a táncosként megismert Dükivel közös klipjét, a Heyt.

Béci nagyon elégedett a Hey fogadtatásával, mint meséli, az elmúlt hónapok alatt közel kétmillióan klikkeltek a dalra, előző klipje, a Legnagyobb pedig az ötmillió lejátszást is meghaladta. Ennek ellenére vannak, akik azt mondják, Dükinek köszönheti a sikert: „Az a vicces, hogy én ezt pont fordítva hallottam, de valójában szerintem mind a ketten húzzuk egymást – én is a Dükit, Düki is engem. Ő a zenével, én meg azzal, hogy nagyobb hírnévre tettem szert azáltal, hogy bent voltam a villában – de úgy gondolom, hogy a produkció magáért beszél.”

A látványos klipben a két rapper mellett dögös nők és menő sportkocsik viszik a prímet, ami miatt sokan arcoskodónak tartják a Heyt. Pedig erről szó sincs: „A mai napig nem értem, hogy Magyarország nem akar felnőni, vagy nem tud felnőni az amerikai színvonalra. Mi próbáljuk követni ezeket a dolgokat. Nem tudom, hogy jól követjük-e vagy rosszul, mert a like-ok és unlike-ok ezeket bizonyítják, hogy fogalmunk sincsen, hogy jó úton haladunk-e. Azt akarjuk elérni, hogy a magyar emberek is ráébredjenek, hogy tovább kell lépni!” – hallható a Tabu Tv videójában.
http://www.tabutv.hu/video/vv_beci__maradjunk_inkabb_a_young_g_nel__2891/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése