2012. február 10., péntek

Szőkék versenyben

Fotó: TV2
Tatár Csilla és Iszak Eszter is a legjobb műsorvezetők között

A szőke nők már régóta bizonyítják, nem csak szépségükkel, eszükkel és tehetségükkel is ki tudnak tűnni. Tatár Csilla és Iszak Eszter is jó példa erre, hiszen a TV2 és a VIVA televízió műsorvezetője is esélyes a Glamour Women of the Year elismerésére.

Lilu és Ördög Nóra után idén egy harmadik hölgy is elmondhatja magáról, hogy a legjobb műsorvezető lett a Women of the Year versenyében. A Mokka műsorvezetője, Tatár Csilla tíz éve kezdett televíziózni és a mai napig riporterként is dolgozik a TV2-nél. A fiatal szépség ajándéknak tartja a Glamour jelölését.
„Majd kiugrottam a bőrömből, amikor megtudtam a jó hírt. Nagyon nagy megtiszteltetésnek tartom, annál is inkább, mert tavaly ünnepeltem pályafutásom 10. évfordulóját és a jelölés olyan volt nekem, mint egy csupa csokis ünnepi torta.” – mondta Tatár Csilla, aki rajong a különleges ruhadarabokért és kiegészítőkért. – „Imádom a kalocsai vagy matyó mintákkal díszített ruhákat és ékszereket. Mindig is előnyben részesítettem a magyar tervezők munkáit, így ezektől a daraboktól soha nem válnék meg. Amióta pedig rövid hajam van, gyűjtöm a fülbevalókat. A magyar iparművészek ebben is zseniálisak. Van például abroncsból, terítőből vagy éppen plüssből készült ékszereim is. Az abszolút kedvenc mégis a matyómintás csoda, ami legalább 7 színben képviseli magát az életemben.” – tette hozzá a Mokka műsorvezetője.

Csilla kolléganőjével, a magyar zenetévé műsorvezetőjével, Iszak Eszterrel is madarat lehetett volna fogatni, amikor megtudta, a legjobbak közé jutott a Women of the Year versenyében.
„Nagyon fontos a közönség, a nézők visszajelzése, ezért is örülök már magának a jelölésnek is. A névtelen fórumos bejegyzésekkel nem foglalkozom, de az építő jellegű kritikát szívesen veszem és igyekszem tanulni belőle. Nem is hagyhatnám figyelmen kívül, hiszen a műsorokat a nézőknek készítjük, az a fontos, hogy nekik tetsszen.” – vallja a VIVA tv fiatal műsorvezetője, aki igazi divat-őrült. – „Imádom a divatot. Mindig azt szoktam mondani, hogy ha milliomos lennék, akkor az összes pénzemet két dologra költeném el: utaznék és ruhákat vennék. Az öltözködést az önkifejezés egyik módjának tartom. Nagyon szeretem, amikor egy-egy fotózás alkalmával új dolgokkal, új stílusokkal kísérletezhetem. Ha megtetszik valami, mindig beépítem a hétköznapi viseletembe.” – tette hozzá Iszak Eszter, aki korábban modellként is dolgozott.

Csillára és Eszterre, valamint a Glamour Women of the Year többi jelöltjére március 12-ig lehet szavazni awww.glamouronline.hu oldalon.

Fotó: VIVA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése