2012. február 8., szerda

Varga Viktor: Borok, csókok és szívás!


Varga Viktorral egy patinás borászat pincéjében futottunk össze. Mi másról is beszélgethettünk volna, mint az első óvodai csókokról, illetve az első I.H.B. élményeiről. ;)

„Iszunk, hányunk illetve belefekszünk, azaz IHB. Természetesen sokszor volt ilyen régebben, most már nem annyira, mivel meg tanultam egy kicsit inni, hogy tudjam, hol vannak a határok. Régen úgy volt, hogy az ivászat után a többiek elmentek bulizni, én feküdtem egy lavórral az oldalamon, amibe szerencsére beleléptem, majd átestem a kerítésen. Az első berúgásom egyébként, olyan 8.-os koromban történhetett.” – mesélte a tabutv.hu nézőinek Viktor, akinél merész riporterünk nem állt az első berúgás történetével. Jöjjön hát Varga Viktor első csókjának története.

„Az első csókomra is emlékszem, ami nagyon-nagyon korán volt, az óvodában. Ahogy kell, rendesen nyelvel utána pedig elmentünk hangyát szedni, illetve enni. Családom tagjai egyébként iszonyatmódon laza. Apukám ugyan ilyen arc, mint én, de valamivel alacsonyabb.” – számolt be a Tabu Tv internetes sztártévé stábjának a volt Csillag Születikes, akiről kiderült, hogy szív, de persze csak bort.

„Történet most az, hogy szívnom kell, ez a parancs, bár nem élek drogokkal, cigit pedig egyenesen rühellem. De hát szívjunk!” – hallható és látható Magyarország legnézettebb internetes sztártévéjében.

http://www.tabutv.hu/video/varga_viktor__borok__csokok_es_szivas__2894

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése