2012. október 15., hétfő

Kelly Clarkson: Greatest Hits – Chapter 1

A nemzetközi szupersztár, Kelly Clarkson november 19-én jelenteti meg első válogatásalbumát „Greatest Hits – Chapter 1” címmel a Sony Music gondozásában. A legjobb dalokból válogatott összeállításban Clarkson 3 új dala is helyet kap az eddigi legnagyobb slágerei mellett. 

Kelly vadonatúj kislemezdala, a „Catch My Breath” október 10-én érkezett meg a rádiókhoz világszerte. A „Catch My Breath” című nótának maga Kelly is társszerzője volt Jason Halbert és Eric Olson mellett.

Kelly nemrég egy személyes üzenetet posztolt hivatalos weboldalára, melyben elmondta, mit jelent számára az új nóta. "Már egy évtized telt el azóta, hogy az American Idolt megnyertem. Időnként sokkal többnek tűnik ez az idő, mert bár nagyon izgalmas időszak van mögöttem, ez óriási nyomással járt egy 19 éves lány számára. Egy saját céget vezetni, egy szervezet élére állni üzletasszonyként, és mellette folyamatosan újabb és újabb zenét készíteni nagyon kemény feladat, ugyanakkor büszke vagyok arra, hogy számomra mindez inspirációt is adott. Azért, hogy megfelelően ünnepeljem azt a kitartást és szeretetet, amivel a rajongóim, a családom és a barátaim körülvettek, írtam egy nótát, mely a "Catch My Breath" címet kapta. A dal az egyik legjobb barátommal közösen készült, hiszen ő végig mellettem volt, és pontosan látta, min mentem keresztül. Ez a szerzemény bemutatja, hogy ki voltam, hogyan éreztem magam, és azt is, merre tartok most, 30 éves nőként. Elérkezett az ideje, hogy egy kicsit megálljak, kifújjam magam, és büszke legyek arra, amit elértem és azokra az emberekre, akik segítettek azzá a nővé válni, aki ma vagyok. Ez a dal legelső válogatásalbumom (!!) része lesz, mely novemberben jelenik meg. Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy az életem és a karrierem részei vagytok! Induljon a szenvedély és játék következő évtizede. Remélem, az új dalom is tetszeni fog nektek...jövő héten bemutatom!"

Azóta, hogy 10 évvel ezelőtt Kelly Clarkson a zene világába lépett, 5 stúdióalbumot („Thankful”, „Breakaway”, „My December”, „All I Ever Wanted”, „Stronger”) jelentetett meg, melyekből 20 milliónál is több példány kelt el világszerte. 10 millió lemezt adott el az Amerikai Egyesült Államokban és 10 olyan slágere jelent meg, mely a Billboard Hot 100 Singles chart első 10 helyezettje közé került. 2 Grammy-díj, 4 American Music Award, 3 MTV Video Music Award, 2 Academy of Country Music Award, 1 Country Music Association Award és 12 Billboard Music Award büszke tulajdonosa. Legutóbbi albuma, a „Stronger” a Billboard Top 200-as listán és a Digital Albums Charton egyaránt a 2. helyen debütált, azóta pedig az R.I.I.A. nyilvántartása szerint elérte a platina státuszt. A korong olyan slágereknek adott helyet, mint a „Mr. Know It All” és a „Stronger (What Doesn’t Kill You”), mellyel Kelly sorban 9. és 10. Top 10-es sikerét érte el. A „Stronger (What Doesn’t Kill You)” című nóta a Billboard Hot 100-as listájának #1 pozícióját két egymást követő héten megőrizte, (összesen 3 héten át volt az élen), és ezzel ez a dal lett Kelly 3. #1 debütálása a Hot 100-as listán a 2002-es „A Moment Like This” és a 2009-es „My Life Would Suck Without You” után. Kelly a közelmúltban mutatkozott be mentorként az amerikai ABC csatorna Duets című műsorában, valamint vendég mentorként a szintén amerikai NBC csatorna The Voice című műsorában. Kelly-t a 2012-es CMA Awardra az év legjobb énekesnője kategóriában jelölték.

További információkért látogass el ide:
Magyar nyelven is elérhető hivatalos weboldal: www.kellyclarkson.com/hu
Twitter: @kelly_clarkson
Facebook: https://www.facebook.com/kellyclarkson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése