2012. május 11., péntek

20 kérdés: Vastag Csaba

1. Melyik ismert nő tetszik neked?
Hillary Swank-et imádtam a Millió dolláros bébiben

2. Mikor csókolóztál először?
Ami nem igazán csóknak számít az 6 évesen történt, de az igazi, valóságos csókolózás 15 évesen.

3. Mit nézel meg legelőször egy lányon?
Az egyéniséget!

4. Melyik a kedvenc filmed?
Torrente és a Harcosok klubja.

5. Szoktál a tévében sorozatokat nézni?
Nem, egyáltalán nem.

6. Melyik mozisztárt játszanál el az életben?
A Brian életéből Ceasart eljátszanám!:)

7. Kis korodban mi szerettél volna lenni?
Rendőr szívesen lettem volna és orvos is, de az éneklés az mindig ott bennem volt.

8. Ha egy napra elcserélhetnéd az életed, ki lenne az?
Senkivel nem szeretném.

9. Ki áll legközelebb hozzád?
Tomika és Balázs.

10. Mennyire vagy internetfüggő?
Egyáltalán nem!

11. Kedvenc ételed?
Juhtúrós sztrapacska harcsa paprikással.

12. Mi a legrosszabb szokásod?
Régen sajnos rágtam a körmöm, de már nem, leszoktattak róla.

13. Mi a telefonod csengőhangja?

Mindig az alapbeállítás.

14. Mit vásároltál utoljára?
Polót.

15. Miről álmodtál az elmúlt éjszaka?
Nem szoktam álmodni, nagyon éberen alszom.

16. Mennyire vagy költekező?
Csak racionálisan!

17. Mivel készülsz az első randira?
Egyszer egy lánynak az első randin kézen álltam.

18. Mi volt a legkedvesebb beceneved, amit egy lány mondott?
Nem szoktak becézgetni.

19. Egy kis titok, amit még nem mondtál el senkinek?
Azért titok hogy most sem mondjam el.

20. Hogy képzeled el a jövődet? Amikor 40 éves leszek...
...lesz egy családom, és remek dalokkal büszkélkedem majd remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése