2012. május 8., kedd

Exkluzív interjú: Vastag Csaba



Egy kis laza beszélgetésre ültünk le Csabával, és állíthatom - dacára a rengeteg munkának - az énekes nem látszik fáradtnak. Vidám, közvetlen, amolyan vastagcsabis... Imádom!

Az előző éved is nagyon eseménydús volt, klipforgatások, színház, interjúk, szinte megállás nélkül úton voltál. Volt olyan pont, amikor úgy érezted, hogy kicsit sok a népszerűségből?
Ezt az életet én választottam, az én döntésem, kérésem volt, hogy jussunk el minél több helyre, hogy megköszönhessem az embereknek, azt a rengeteg szeretet, amit én kaptam tőlük. Régi vágyam, és közel 30 évem munkája fekszik benne, hogy klipet forgathassak, hogy meg tudjam mutatni, mennyi minden van még bennem. 2011 számomra az Év volt. Olyan lehetőségeket kaptam, ami egy évbe sűrítve hihetetlen feldolgozni. Voltak pillanatok, amikor megálltam, és csak a pillanatot éltem meg. Jó év volt.

A sikert az X-Faktor hozta meg számodra, amiben idén többször is vendégként szerepeltél. Mennyivel láttad másnak, mint amikor ti versenyeztetek?
Ugyanaz a színpad, de egy másik érzés. A verseny alatt tartottam a mentorok véleményétől, teljesíteni szerettem volna a nézők felé, hogy minél jobban tudjak szerepelni, amikor most vendégként volt lehetőségem újra az X-Faktor színpadára állni, akkor Koós Gyuri a rendező így köszöntött: Üdv itthon, Csaba! És igaza volt. Otthon voltam. Ismét.

Sokan próbáltak utánozni a válogatás alatt, hogy bekerüljenek. Ezzel kapcsolatban milyen érzéseid voltak?
Volt lehetőségünk egy videóban összevágva megnézni ezeket a lehetőségeket. Ahogy hallottam Norbi és Veca is megélte ezt. Tényleg jól esett, mosolyogtam végig. De nem kinevettem őket, hanem inkább egy szívmelengető érzés fogott el, hogy akkor megmaradtam az emberekben. Azt láttam, hogy az asztalra mászás nagyon népszerű volt.:)

Ekkora hajtás mellett mennyire van időd a családon kívül barátságok, esetleg egy párkapcsolat kialakítására?

Mindenkinek arra van ideje, amire akarja, hogy legyen. Hiszek ebben. Ugyanúgy hazajárok Veszprémbe, és beülök a kedvenc kávézónkba a barátaimmal. De pont a héten voltam moziban is. Szóval, ez nem egy remeteélet, lemondásokkal is jár. De megéri...

A siker megváltoztat – mondják. Rólad a rajongók úgy nyilatkoznak, hogy mindig kedves és nyitott vagy feléjük. Te érzel magadban változást?
Nem hiszem hogy változtam. Miért is változtam volna? A rajongók pedig a legfontosabbak, mert minden sikeremet a közönséggel együtt értem el. Nekik köszönhetem. Ők álltak mellettem a műsor alatt is, és most is. Nap mint nap.

Melyik volt a legjobb és a legnegatívabb élményed?

Hú, nem tudok ilyet kiemelni. Legjobból rengeteg volt. Tényleg. Mindegyik más miatt volt nagyon jó. Negatív pedig volt, de azt magamban rendeztem. Helyére tettem, és ott kezeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése