2012. május 16., szerda

Új Coldplay kislemez

A Rihanna-val közösen előadott dal az aktuális Mylo Xyloto című album negyedik kislemeze. A Coldplay hatalmas sikereket ért el ezzel az albummal, a megjelenés után 32 ország toplistáján szerezte meg az előkelő 1. helyezést, köztük Angliában és Amerikában. Digitálisan is tartolt a lemez, világszerte 35 iTunes áruházban került az első helyre, ezzel rekordott döntött az egy hét alatti legnagyobb példányszámú letöltésben.
A “Princess of China” digitális összecsomagolásban lesz elérhető, azaz a dal eredeti verziója mellett az Invisible Men által készített remix változatot is megkapjuk. A dalhoz készült videót, melyet Adria Petty és Alan Bibby rendezett, hamarosan láthatjuk a zenecsatornákon.
A Coldplay bejelentette, hogy európai turnéján a Marina & The Diamonds és Robyn is fellép. Marina & The Diamonds a legtöbb turnéállomásra elkíséri a bandát, míg Robyn csak május 29-én és június 2-án, 4-én, 7-én, 9-én és 10-én énekel velük. További fellépők: Ash, Rita Ora és Frank Ocean.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése